BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Hei Har en E30 preface, prøvde å søke her inne men fant ingen svar på mitt problem. Jeg har på tenningen, og spyleren fungerer når jeg drar i spaken men vindusviskeren er 100% død. Ingen av sikringene er gått, så det er muligens releet som er dødt? Noen som har feilsøkingstips på dette?
scoot Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Kan jo være både vindusviskermotoren og releet. Bare å ta fram multimeteret å begynne å måle om du får spenning fram til viskermotoren. Feilkilder: - Kabelbrudd - Viskermotoren ( gjennomføringene sitter fast ? ) - Relee - Noe galt med selve hendelen din?
BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Takker for raskt svar, skal gå over å måle på de riktige stedene da. Vet ikke hva som kan være galt, syntes det var rart at den ikke reagerer i det heletatt.. Men siden spyleren fungerer så regner jeg med hendelen er nogenlunde ok?
scoot Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Ja en skulle tro det, men rare feil har oppstått før Hehe. Lenge siden bilen har vært i bruk ? Har opplevd at gjennomføringene til viskerarmen har rusta fast, så motoren rett og slett ikke klarer å dra.
BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Ja en skulle tro det, men rare feil har oppstått før Hehe. Lenge siden bilen har vært i bruk ? Har opplevd at gjennomføringene til viskerarmen har rusta fast, så motoren rett og slett ikke klarer å dra. Ja, mange år Skal sjekke dette da. WD40!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå