e30 tommis Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 ja, blir spennende og se hvordan de blir til slutt gottine er på vettdu, de og bilen blir hentet av ny eier på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Bilen solgt og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Neineinei! Bilen blir ikke solgt før jeg er fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Ahh, godt og høre:-).. Bare så destod de og bilen blir hentet av ny eier:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Jepp stemmer det Bilen skall bort en stund, bytte hjerte osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Ahaa:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 På disse bildene så vingen faktisk bra ut Og det ene her la du vel ut på fjasboka her om dagen, og det så mye bedre ut da, enn de første.. Kan hende det ser bedre ut irl ja, og at d kanskje skurrer litt mere i spesielle vinkler Viktig og prøve nye ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Grombilen Den vingen hadde nok vært penere på min preface, så du må nok nesten bare gi den til meg, altså! Neida, vingen ser ut til å kle bilen meget godt. Sånn til vanlig hadde den nok vært penere på preface, men fargemessig og siden "ingen" andre har det, syns jeg du bør feste den for godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 På disse bildene så vingen faktisk bra ut Og det ene her la du vel ut på fjasboka her om dagen, og det så mye bedre ut da, enn de første.. Kan hende det ser bedre ut irl ja, og at d kanskje skurrer litt mere i spesielle vinkler Viktig og prøve nye ting Alltid viktig å prøve noe nytt ja:) Som du sier, så er det enkelte vinkler som skurrer litt, vanskelig å bestemme seg... Grombilen Den vingen hadde nok vært penere på min preface, så du må nok nesten bare gi den til meg, altså! Neida, vingen ser ut til å kle bilen meget godt. Sånn til vanlig hadde den nok vært penere på preface, men fargemessig og siden "ingen" andre har det, syns jeg du bør feste den for godt Hehe, takker Tror vingen ha kledd preface bedre ja, men vurderer og feste den ja. Er alltid stas å ha noe ikke mange har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 På ditt nest siste bilde, og jørgens midterste så gjør vingen sin rett, som den gjør live:) vingen er kul, jeg liker den. Jeg likte den ikke før jeg så den live;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 godt og høre Marius Har da fått noe på døra i dag også mangler da bare neon modifiserte hjullager fram og bremser som holder til godkjening av s14, så har jeg endelig komplett 5 bolts noen bilder av hjula som skal på til sommeren morsom liten detalj. et teng på at forje eier har tatt godt vare på disse dette er et sett med Cromodora Byll, OZ versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Kult!! Du har god smak! Hva er dim på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Takk for det Hjula er 9x17 ET 35 og 10x17 ET 33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå