Disaster Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Fin bil, flere bilder av bur kunne jeg tenkt meg merke på buret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Takk, buret er av merket Wiechers som jeg kjøpte via tunershop.com Skall ta noen innteriør bilder om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 her står bilen og ladder seg klar for henting i mårgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Me ny motor da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 det blir ikke før jeg henter den igjen, men da har den forhåpentligvis fått komplett m3 drivlinje må si jeg gleder meg https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 vant meg nytt instrument på ebay i dag, litt overkill med 300kmt på speedometeret men det får bare være. valgte dette mest for hvordan viserne står, syns det var en kul liten detalj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Blir jo helt forvirra av å studere det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 vanesak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Fikk et lite bilde fra JAAS Performance nå! Ser låvende ut dette hær, bilen kledde jo den lille firærn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 da har jeg begynt med lysa her! startet med og demontere lyktene bakte de i ovnen på 200 grader i noen minutter, så limet slipper delt etter oppvarming så var det de orginale preface lyktene sin tur så var det da og sette sammen ei lykt for og se forsjelden, og sån ble det. før og etter beklager for de dålige iphone bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Syns det blei kult jeg!, blei litt mørkere og noe uten om de vanlige:-)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 gleder meg til og prøve de på bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå