BMW E30 325 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 ikke etter katkrav, såvidt jeg har forstått skal bli gøy å se på bilen igjen Tommis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Blir morro og få hjem bilen igjen, sån får sett det nye og ikke minst få montere nye deler osv:) Gleder meg til og se bilen din igjen også Ohrvik:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Stille her nå? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 blir det e30meet på deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Alt for stille her nå ja, har ikke fått hjem bilen enda. Satser på og få den hjem i løpet av neste uke, da blir det vell noen bilder tenker jeg Blir desverre ikke no e30meet på meg i år heller, grunnet lite liv i motor. Alt er oppe og går men ikke noe gnist... Om noen har ærfaring med s14 bytte i 1988 facelift 318i, så tar jeg gjerne imot tips og veiledning på hva feilen kan være osv Planen er fortsatt og montere trakter men det blir ikke før jeg har rå til og kjøpe et sprut i god kvalitet. Avslutter med to bilder jeg har tegnet i sketchbook pro på ipaden Ser dere hvem sin dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 dårlig med fremdrift her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Hær er det noe gale som ikke er rett.. Problemer med nettet, ikke gnist. Alt annet funker, så her må det feilsøking til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Skal være plug & pray det der... har bilen abs? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 ja det skall jo det, noen stikk fra hjernen som skall parres om, så skall det jo egentlig være i box. bilen har ikke ABS nei. netter er ikke bra, klipt i osv, så mulig det er et brudd et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Trenger ikke parre om noe så vidt jeg husker... Jeg kjører 90 318i touring med s14 fra -87, nå er det noen år siden el.nettet var org da, men første gang det gikk i bilen, var alt plug & pray, måtte trekke ekstra ledning til oljetemp til instrumentet, men det var på bil-siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå