e30 tommis Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Hehe, kan nesten tru det ja Ja, digge sånne små detaljer, lurer på og få tatt noe annet småtteri også, så det blir litt mer gjenomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Vet ikke helt hva jeg syns om panserhengselen, men det er jo noe som ikke alle gjør. Så det kan bli knall bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ja, det kan fort bli litt my, men må bare prøves Som mang sier, less is more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 har da funnet ut en plan på nye frontlykter, kjøpte disse: så jeg skal demonter og så sette på glass i fra orginale hella lykter, eventult sote litt om de blir for lyse. hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Bare bruke reflektorene fra de nye da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Bare bruke reflektorene og kryssa ja. Bare kom med innspil på hva dere mener jeg burde prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Så de nye skal ikke ha mørke de glass heller?, bare vanlige glass?, dette blir spennende:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 skal prøve med orginale lyse hella glass ja blir da uansett litt mørke med tanke på de sorte kryssa i hver lykt, som gjenspeiless i reflektorene. tror de kan bli litt lysere en de DE lyktene siden kryssa er tynnere og at det ikke har den sorte smiley plata, som det er på DE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Tommy, og tommis (tror du vet det men) sorte DE har samme glass som vanlige lykter. Hmm, redd den reflektoren der ser jalla ut jeg, kontra bmw sine lykter. skal du bruke selve lykta, eller flytte over relfektor og kryss ? gøy at du vil prøve noe eget, cred for det tommis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Jeg har vert veldig usikker, men trodde kanskje det, så jeg kan bare kjøpe nye glass til org lykter og sette på de sota de lyktene mine med sprekt glass?, for glass til mørke de på koed koster skjorta, men prg facelift(smiley) er mye billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 det vet jeg vettdu Ohrvik det er da bare kryssa og smiley plata som igjenspeiles i reflektorene som igjen lager en ilusjon, så det ser ut som om de er sorte jeg også er redd for det, det er derfor jeg skal prøve og sjule de litt med glassa fra hella lyktene, siden de har disse rillene, blir da litt vanskeligere og se reflektoren vil jeg tro, blir på en måte litt blørete... må da prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 gøy å prøve Tommis:) om det var preface du skulle skrive tommy, så er ikke de like nei. du må ha glass fra "vanlige DE" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Ja var det jeg mente facelift lykter.. Forglass til"sota" de er jo svindyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Strøken E30, denne har jeg sett endel av, men snubla først nå over tråden. Følger definitivt med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 takk! setter jeg pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå