e30 tommis Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 noen som kan gjette hvilke felger som kommer på til sommeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Senterbolt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Jepp stemmer det, de ligger til salgs hær inne på forumet om det er noe interesse.. Ikke de som skal på bilen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 De helt bakerst såg velldig nye å blanke ut?, få ut bilder av de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Gamle hjul, men som nye Polerte innsuget.. for en jobb! sorry for dårlig kvalitet... Slutter med noen randome bilder jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Rått de hjula du har kjøpt nå å skal ha i sommer?, de øverste?, må si dn bilen din er sjukt gjennomført!!, innsuget blei jo nydelig! Gleder meg te mere update:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Takk for det:) Jepp skall kjøre de øverste dær til sommeren, ganske spent på hvordan de vil kle bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Ja jeg håper for din del, at du får KJØRT med de nye hjula til sommeren, og ikke stå stille med nye hjul som den har gjort siden du kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Hehe! Håper virkelig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Har du ikke brukt den i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Nokså lite kan man si.. Ikke er det skilter på bilen + at jeg ligger litt etter med den dærre lappen Men det blir vell snart fårn håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 gromt når skal du få s14 motoren i bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Takk:) Motoren er nå sendt til JAAS der den skall få litt pleie. Så får jeg forhåpentlivis tillgang på bilhenger i løpet av måneden her, så skall ikke være lenge til jeg har en 323is i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 det blir bra bilen blir vel å se på e30meet håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Gammel er du da? var treig te lappen sjøl jeg:-p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå