e30 tommis Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 det blir bra bilen blir vel å se på e30meet håper jeg? Ja er plana det, men får se om alle brikkene faller på plass til den tid Gammel er du da? var treig te lappen sjøl jeg:-p Er 22 nå. så ligger noen år etter, men sånn kan det gå Har begynt men står litt på teoribiten her nå, har da fått ok på søknad på muntlig prøve så satser på at det går i båks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Jeg og kødda litt med teorien, men satt med prøvene på nettet å boka sammtidig å da gikk det:-).. Du har nå uansett en sjukt gjennomført e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Terping som er tingen her ja Hehe, det er da en slags trøst det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Ja er det:-).. Noe mere som skjer her da?, begynt på lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Nei, har ikke fått de enda. Har sendt en Mail og etterlyst de, men har ikke fått noe svar enda. Legger vell ut noen bilder nor de kommer. Ellers så leter jeg etter m3 understell med tanke på godkjenning. har skaffet til bak, men mangler fram og bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Ossen understell har du nå da?, duhar jo 5 bolt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Har 318 understell, så bruker jeg 4x100 til 5x120 adaptere. Ikke det beste alternativet, men det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Hvor breie er de da?, lurrr fælt på hvva jeg skal gjøre sjøl Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Jeg har 2' 18mm, 4' 20mm og 4' 25mm om jeg ikke husker feil Går da greit så lenge som bilen blir "normalt brukt" Nor det gjelder banebruk og såann, så kan enkelte rive seg ganske kjappt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Digger bilen din! [ Bilde ] Og den lille fyren der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Godt og høre Hehe! Mye liv i den lille plast figuren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Har da fått en "vinge" jeg kjøpte får en stund tilbake, den er av typen Zender. Kan nesten se ut som en blanding av Alpina og M-tech 1. Hva tror dere, skal jeg kjøre denne? Beklager for dårlige mobilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Ja, hvorfor ikke, Tommen? Syns det så bra ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Ja!, blei konge:-), godt du har oppdateringer her:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Kjør ut bilen 2 meter og ta bilde rett bakfra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå