BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Hei Har muligheten til å anskaffe en enhet som fikser signalet til "econometer" i speedometeret. Noen som kunne vært interessert i en slik dings? Pris vil da være ca: 800kr inkl frakt Muligheter for å skaffe en modifisert versjon som fungerer med datasprut. Spesifiser dette om ønskelig. Svar her, med enten "interessert" eller "Kjøper" (hvis jeg da velger å anskaffe de). Liste over kjøpevillige: -Skogsfisk (vanlig) -G-RACING (vanlig) -Os-Racing (vanlig) -Thelax (vanlig) -haugen1(vanlig) Liste over interessenter: -Rogeren (datasprut)
BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Må du ha dette for at den skal virke med s50? Ja, for at målingen skal bli korrekt. Kjøper Notert
BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 interresert... modifisert for datasprut Notert
G-RACING Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Kjøpevillig. Fortell gjerne litt om saken, installasjon osv Skal ha til e30 s50b32
BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Kjøpevillig. Fortell gjerne litt om saken, installasjon osv Skal ha til e30 s50b32 Notert! Vell, ganske simpelt. Enheten finnes i to versjoner, standard og datasprut-vennlig. Standard kobler seg på econometer-kabelen fra motor og speedometeret, altså som et mellomledd. Ganske enkelt å montere har jeg blitt fortalt! Skal lage guide på montering ved første bestilling, regner med at det foregår slik: Ved 10x bestillinger blir prisen ca 800kr per pers Ved 5x bestillinger blir prisen ca 1000kr per pers Ordre kan variere fra vanlige versjoner til datasprut-variantene, har ingenting å si per ordre pga lik pris. Så sparer opp mest mulige bestillinger nå i førsteomgang, så bare å skrike ut hvis dere kjenner fler som er på utkikk etter en slik duppedings. Den fungerer for alle 24v BMW motorer i E30, sånn jeg har blitt forklart. Datasprut versjonen er laget annerledes, og kobler seg direkte på dysene. Fungerer helt likt ellers, men er laget annerledes. Mener å tro at denne er justerbar på noe måte, for å få dette optimalt. Men mere info kommer ved bestilling av slike. Ved første bestilling skal jeg kjøpe selv, og lage guide når jeg monterer det. Skal legge opp kabler o.l. til dette snart så det bare er å koble opp. -BilBruker
BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Kjøper, skal brukes på e30 med s50b30. Standard. Notert. Virker som det er mye interesse for denne enheten, er nok ganske sikkert at det blir bestilling snart ja. Men prisen er nå avhengig av hvor mange som slenger seg på lasset. Satser på å vente til vi er 10 stykker, det blir jo best for alle -BilBruker
BilBruker Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Kjøper, skal brukes på E30 med M52B28 Notert
Rogeren Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 Skjer det noe her el? Sent from my ST17i using Tapatalk 2
BilBruker Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Bumper! Tråden ble lukket, men så åpnet igjen. Har fortsatt planer om gruppekjøp ja. Si ifra om det er fler her inne som vil ha!
Anbefalte innlegg