maxiim Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Hallo! Er det noen som har gjort det før? Hadde vert veldig deilig å få hørt litt om hvor mye arbeid det er og hvor mye det kommer til å koste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 toveis klima? du har slike vridbrytere bare eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 ja.. Desverre =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Oki. Nå er jeg ikke skråsikker på e39. Men jeg hadde samme problem på 730n min. Der måtte vist hele ledningsnettet skiftes. Så de droppa jeg for å si de sånn. Ta ut bryterene også sammenligner du mdd vilder fra den med display. Eller ring koed eller gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Sjønne den! Sikkert samme med e39 da, men hadde jeg bare fått displaye til å fungere så hadde jeg vert fornøyd. Må vell prøve å ringe gs i da.. takk for tipse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå