mskrinde Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Når jeg holder kl 9 og 3 på hjulet og bikker frem og tilbake. Kjenner jeg et lite slakk. Begge sider. Mer på den ene siden. Når en holder på styrestaget under og samtidig kjenner etter. Er det null slakk. Når bilen står på hjul er det ikke dødgang på rattet. Hva kan dette være? Det er en 04 316i touring. 95000 km på tellern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mskrinde Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Ingen som har noen forslag? Lurer på om det kan være tannstanga, men det burde da ikke ha blitt ødelagt på 95000? :S Bilen har heller aldri vært kollisjonskada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Kan være indre styrekule. Klem sammen belgen helt til du kjenner et kuleledd. Bikk så hjulet fram og tilbake og kjenn om du kjenner slakken. Evt få hjelp hvis du ikke vet hva du skal se/kjenne etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Har samme fenomen på den jeg nettopp har kjøpt. Foringa bak på bærearma er deffekt og holder ikke armen fast sideveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Foring bak samt begge kuler på bærearm er vanlige feil på E46. Bør absolutt sjekkes nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mskrinde Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Takker for svar. Skal sjekke nøye etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå