trond0903 Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Har et sett med skinn seter foran og bak til E36 coupe som må bort, tar bare plass og har ikke bruk for det. Det er helt og greit, eneste er førersetet som er litt slitt, men som er litt standard, men er ikke så ille. Selges til høystbydene, så bare kom med bud, bilder kommer i løpet av morgendagen.
trond0903 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Holder til i Oslo, selger kun helst alt samlet, men send meg pm i forhold til hva du er villig til å gi
trond0903 Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Holder til i Oslo og har bud på 1500 nå
pedro Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Hva med å legge det ut her? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/ Bimmers har blitt til <"få alt gratis no dot no">
Eirik Viste Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Hei. Prøver ikke å blande meg inn i tråden. Men jeg har helt nye setetrekk i sort skinn. Det er til sedan, men tror at det passer til coupé og. Setene ser i alle fall like ut. Sikkert bare å skjære hull til hendelen på siden. Kanskje kan noen flere vurdere setene dine hvis førersetet kan bli som nytt igjen til en rimelig pris? Sete og ryggtrekket selges for 600 kr + frakt. Eirik. 92 22 65 44.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå