Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har både motorfester og bunnpanne, men motoren må nok selges komplett. Ved mindre du kan får solgt resten av motoren for meg? :)

Skrevet

6k for motor, girkasse og komplett elnett, uten innsug.

Helt komplett skal jeg ha 7k. Så finn en kjøper på resten, eller kjøp hele og selg videre. Så kan vi ta det derifra :)

Skrevet

Er lov til å bruke hue før man kommenterer og ødelegger salgstråder med hva man får billigere andre plasser. ;) Selges nok av delemotorer der ute..

Skrevet

4d1253fd-1403-4db5.jpg

Bilde av fuelcell tanken og walbro pumpa. Litt støvete på tanken fordi den har stått lenge.

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2

Skrevet

Du kan få alt du trenger for å bygge om til manuell, med motor, gir, elnett med hjerne, speedo og drivverk for 8, som en fin pakkepris :)

Motor og drivverk er noe jeg egentlig har hatt tiltenkt et eget prosjekt, så må absolutt ikke selges!

Gamle eier av bilen sa han hadde det meste av servicehistorikk på det, men har ikke tatt meg tid til å snakke med han i ettertid. Ble kjøpt av mann i 40åra, så ikke ungdomskjørt på mange år, om den i det hele tatt er blitt det.

Bilen har trillet 209k, men ser tegn til at motor på et tidspunkt kan ha blitt byttet (Ikke dokumentert). Aldri vært noe trim osv på motor, og ser ingen tegn til slitasje på den bortsett fra viftereima som er morken. (150-200kr for en ny). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...