Rollerboy Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hvor mye for bensinpumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Er ikke airbagdash, nei. 1000,- for pumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 har du bunnpanne og motorfestene? hvis du har hva skal du ha for det? det er det jeg trenger nå så jeg kan få starta opp min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Har både motorfester og bunnpanne, men motoren må nok selges komplett. Ved mindre du kan får solgt resten av motoren for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Kunne du gi meg en god pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 På komplett motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 ja og bare bunnpanne og motorfestene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 6k for motor, girkasse og komplett elnett, uten innsug. Helt komplett skal jeg ha 7k. Så finn en kjøper på resten, eller kjøp hele og selg videre. Så kan vi ta det derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 sorry for dyrt da kjøper jeg heller en hel 328i coupe til 6k, hadde jeg fått bunnpanne til 1k og motorfestene for 4-5 hundre så hadde vi hatt en deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Er lov til å bruke hue før man kommenterer og ødelegger salgstråder med hva man får billigere andre plasser. Selges nok av delemotorer der ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Bilde av fuelcell tanken og walbro pumpa. Litt støvete på tanken fordi den har stått lenge. Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovleit Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 byr 5000 for motor, girkasse, diff, mellomaksel og pedalsett. trenger alt for å bygge om til manuel. og intrisert i speedo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Du kan få alt du trenger for å bygge om til manuell, med motor, gir, elnett med hjerne, speedo og drivverk for 8, som en fin pakkepris Motor og drivverk er noe jeg egentlig har hatt tiltenkt et eget prosjekt, så må absolutt ikke selges! Gamle eier av bilen sa han hadde det meste av servicehistorikk på det, men har ikke tatt meg tid til å snakke med han i ettertid. Ble kjøpt av mann i 40åra, så ikke ungdomskjørt på mange år, om den i det hele tatt er blitt det. Bilen har trillet 209k, men ser tegn til at motor på et tidspunkt kan ha blitt byttet (Ikke dokumentert). Aldri vært noe trim osv på motor, og ser ingen tegn til slitasje på den bortsett fra viftereima som er morken. (150-200kr for en ny). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovleit Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 hmm.. har du peiling på utveksling på diff og hvilken girkasse det er? står det zf ir getrag på kassa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Er skal være getrag kasse. Ikke rukket å få den ut enda. Utvekslinga skal etter hva jeg vet være original 325, dvs 3.15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå