vito Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 hei.700 for mellomakselen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Har bare den ene delen av den nå. Den fra girkassa. Mangler den mot diffen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpower92 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hei Hvem type coilovers er det? Står modellbetegnelse på esken, eks D2-b11-5-dt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Hm, har ikke esken her jeg bor nå, så finner ikke ut før jeg kommer hjem til der det er dessverre. Var ment for banebil prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algroyo Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 coilovers solgt ? pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vito Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 hvor mye for fremre del på mellomakselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 6k for coiloverne, men de er i og for seg lovet bort til brunsame vet ikke om jeg vil sette pris på mellomakselen før jeg har lokalisert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Da var coiloverne solgt til brunsame! Videre bud får isåfall gå til han. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Det gikk smertefritt! Takk til deg også for en kjekk handel. Delene kan byttes i e30 deler. Tenker fete deler som alt mulig av mtech deler, is leppe, felger, sportseksos til 325 eller lignende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen2k Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Hey igjen! Kunne du lagt ut flere bilder av BBS felgene? og sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Hei! BBS rs felgene? RC303'ene er solgt. Det sitter litt langt inne å selge dem akkurat nå. Men kan eventuelt byttes i noen fete e30 felger. Typ keskin kt1, bbs rs, hamann, oz futura, oz superturismo osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen2k Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Ah! Var RC303 jeg tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razch Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Har du luftmassemåler til m50b25? 4 pins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Den ble solgt med motoren, men kan gi deg adressa og skiltnummeret på bilen det står i. Så er det bare å skru ut det du vil, da den fitta ikke har betalt for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå