RF91 Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Har en 525i sedan som skal kastes, men vil prøve å selge vertfall framskjermer, bakluke og panser da de ser veldig bra ut Fargen ser ut til å være diamantsvart. Motor og gir kommer ikke for salg enda da jeg bruker det i E30'en inntil videre. Interiøret er egentlig modent for kast, så det blir nok mest sannsynlig ikke solgt. Bilder kommer i løpet av dagen. Mvh Rune Har lista til bakfangeren. Men mangler dekselet der hengerfestet skal være. Disse dekka/felgene selges ikke med mindre jeg får en god pris. Er gode Hakkapelitta-dekk på de som jeg tenker å bruke på 520'en til vinteren igjen Høyre framskjerm Venstre framskjerm Bakluka vil jeg nesten si er rustfri. Kikka på den i stad, og eneste skavanken jeg fant var den lille lakkskaden til høyre for emblemet.
evi Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Bilde av høyre fremskjerm? Lakket tideligere? Rust, hva med under listene?
RF91 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Bilen ser faktisk ganske bra ut for rust. Skal knipse litt bilder i løpet av dagen Edit: Tror kanskje bilen har vært lakkert opp igjen i løpet av sin tid, men har ikke tenkt så mye på det da jeg kun skulle ha motor og gir
RF91 Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Da var bilder på plass. Litt seint, men bedre seint enn aldri
RF91 Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Tenkte 600 for framskjermene om de er så bra som de ser ut. Kan skru de av og sende bilder om det høres interessant ut
RF91 Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Har forresten slike facelift-speil til E34 som er eleketriske. Mener de var diamantsvarte de også. Stod på en 94 mod. 525i touring
RF91 Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Det hadde jeg faktisk ikke langt merke til Da er det tydeligvis en skjerm med, og en uten, blinklys
evi Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Jeg skal dessverre ha blinklys i min Bilde av høyre speil? Kan være interessant..
RF91 Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Skit au Dukker vel opp en med Send telefonnummeret ditt, så kan jeg ut og ta noen bilder med en gang
RF91 Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Preface-speil og venstre framskjerm er solgt. Bilen blir snart skrota, noe som egentlig er litt synd, siden alle 4 dørene ser bra ut og bakluka ser rustfri ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå