Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 525i sedan som skal kastes, men vil prøve å selge vertfall framskjermer, bakluke og panser da de ser veldig bra ut :) Fargen ser ut til å være diamantsvart.

Motor og gir kommer ikke for salg enda da jeg bruker det i E30'en inntil videre. Interiøret er egentlig modent for kast, så det blir nok mest sannsynlig ikke solgt.

Bilder kommer i løpet av dagen.

Mvh Rune :)

nh00nm3lhc36o0acev7o.jpg

yxjukm9s6dox2ufc3or9.jpg

Har lista til bakfangeren. Men mangler dekselet der hengerfestet skal være.

7yzgwt1v1onfg2maw7py.jpg

y926hhx0bmhqqrwy5mxg.jpg

Disse dekka/felgene selges ikke med mindre jeg får en god pris. Er gode Hakkapelitta-dekk på de som jeg tenker å bruke på 520'en til vinteren igjen :)

v3mugg06ghyrqefes1v2.jpg

Høyre framskjerm

19eh5u3oillr5c2dxzod.jpg

Venstre framskjerm

dl1933wxge6qya588mbu.jpg

Bakluka vil jeg nesten si er rustfri. Kikka på den i stad, og eneste skavanken jeg fant var den lille lakkskaden til høyre for emblemet.

2bokx5vg912v0w9ey7vg.jpg

Skrevet

Bilen ser faktisk ganske bra ut for rust. Skal knipse litt bilder i løpet av dagen :)

Edit: Tror kanskje bilen har vært lakkert opp igjen i løpet av sin tid, men har ikke tenkt så mye på det da jeg kun skulle ha motor og gir

Skrevet

Tenkte 600 for framskjermene om de er så bra som de ser ut. Kan skru de av og sende bilder om det høres interessant ut :)

Skrevet

Har forresten slike facelift-speil til E34 som er eleketriske. Mener de var diamantsvarte de også. Stod på en 94 mod. 525i touring

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Preface-speil og venstre framskjerm er solgt.

Bilen blir snart skrota, noe som egentlig er litt synd, siden alle 4 dørene ser bra ut og bakluka ser rustfri ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...