Jørgen-A Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 trenger en medbringer til en e34 540 diff fort som f! altså den som cv knuten sitter på. må ha 94mm bolt sirkel. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Er ikke m5 lik også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Er ikke m5 lik også ? Snakket med Jørgen i sta. Han sa at m5 har mindre boltsirkel. 84mm eller noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 M5 har 86 mm og 540 har 94mm samme som di nyere dieslene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Etter det jeg vet, er 210 diffene på E34 M5 og E34 540 nesten like. Inngående flens er større på 540. Men medbringerne(stikkakslingene.kubbebeina) er helt like og er 94 mm i diameter. M5 har aldri hatt mindre diameter på disse akslingene. M5 medbringerne hadde fingjenger på en diff jeg hadde for lenge siden. Jeg ble lurt av en kar, og kjøpte 540 diff med sveist sperre. Så har medbringerne for salg. Selger helst 2 stk samtidig. Da har du en i reserve . 500 kr + frakt 170 kr for 2 stk. Kan sende i morgen med Posten. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Det er samme diff ja. Men det er som du sier forskjelig ingående medbringer. Mulig jeg formulerte meg feil i første post. Men det er inngående flens/ medbringer jeg trenger har du den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Det er vel flensen på pinjongakslingen, på fagspråket.(Har ikke mye greie på dette selv. Men har hørt at det heter pinjongaksling på inngående og medbringere på utgående akslinger.) Hadde tenkt å bytte denne flensen over på en 750 diff. Men jeg får sikkert tak i en annen. Denne flensen koster i så fall og 500 kr + frakt. Jeg skal innom Posten med noen andre deler i morgen, og kan sende denne flensen samtidig hvis ønskelig. Da passer det godt hvis du kan sende ditt navn og adresse til 92 22 65 44. Så har jeg adressen klar når jeg er hos Posten. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Dette ser ut til og ordne seg:) takk Eirik:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå