Gå til innhold

Pioneer AVH-8400BT Bypass kobling

Anbefalte innlegg

Hellu!

Kommer hit og spør for her vet jeg folk har peil og er hjelpelystne! :)

Jeg har gått til innkjøp av Pioneer AVH-8400BT og alt har gått helt supert til jeg må koble en kabel til håndbrekket for at jeg ikke skal sitte å se film mens jeg kjører bil! (hvem gjør det??) :)

Har lest mye rundt på forumer rundt om kring og bypass kobling av kabelen som går fra spiller til håndbrekk. Men alle sier de kjøper en dings på ebay så går det fint, men har ikke tid å vente i 20 + dager på og få den :P

Så noen som har en ide hvordan man kan få koblet opp dette lurt? Vil gjerne ha alle funksjoner igang hele tiden, for det er jo tross alt folk som sitter på også :)

Håper noen har en god løsning!

Bilen er en Ford Mondeo 2006 stv (desverre) ! 3 serien ble for liten og 5 serien for dyr :\ men il be back :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er for å se film uten brekket på tar du bare å kobler denne ledningen til jord så cil du kunne se film uansett om du har det på eller av :) slik jeg forstod det du skrev over at det var dette du ville ha svareet på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, stemmer det :) Men denne steroen trenger vist en slags dobbel pulse med strøm for og lure den.. Dette er bare noe jeg har lest på forumer ifra USA.. Har bestilt den delen ifra ebay men det tar jo så tid og få den! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hehe, stemmer det :) Men denne steroen trenger vist en slags dobbel pulse med strøm for og lure den.. Dette er bare noe jeg har lest på forumer ifra USA.. Har bestilt den delen ifra ebay men det tar jo så tid og få den! :P

Tviler jeg på, det selges slike bypass kabler til den spilleren jeg hadde før også pioneer avic-f900bt, men jeg fant ut at det eneste jeg trengte å gjøre var åp kople ledningen til gods.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...