ThomasM Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Hellu! Kommer hit og spør for her vet jeg folk har peil og er hjelpelystne! Jeg har gått til innkjøp av Pioneer AVH-8400BT og alt har gått helt supert til jeg må koble en kabel til håndbrekket for at jeg ikke skal sitte å se film mens jeg kjører bil! (hvem gjør det??) Har lest mye rundt på forumer rundt om kring og bypass kobling av kabelen som går fra spiller til håndbrekk. Men alle sier de kjøper en dings på ebay så går det fint, men har ikke tid å vente i 20 + dager på og få den Så noen som har en ide hvordan man kan få koblet opp dette lurt? Vil gjerne ha alle funksjoner igang hele tiden, for det er jo tross alt folk som sitter på også Håper noen har en god løsning! Bilen er en Ford Mondeo 2006 stv (desverre) ! 3 serien ble for liten og 5 serien for dyr :\ men il be back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Hvis det er for å se film uten brekket på tar du bare å kobler denne ledningen til jord så cil du kunne se film uansett om du har det på eller av slik jeg forstod det du skrev over at det var dette du ville ha svareet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 hehe, stemmer det Men denne steroen trenger vist en slags dobbel pulse med strøm for og lure den.. Dette er bare noe jeg har lest på forumer ifra USA.. Har bestilt den delen ifra ebay men det tar jo så tid og få den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Hadde du hatt litt mere is i magen, så hadde du fått det svaret du hadde trengt i posten din på bilforumet, men nå har du jo slettet postene dine etter en dag så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 hehe, stemmer det Men denne steroen trenger vist en slags dobbel pulse med strøm for og lure den.. Dette er bare noe jeg har lest på forumer ifra USA.. Har bestilt den delen ifra ebay men det tar jo så tid og få den! Tviler jeg på, det selges slike bypass kabler til den spilleren jeg hadde før også pioneer avic-f900bt, men jeg fant ut at det eneste jeg trengte å gjøre var åp kople ledningen til gods. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 jeg har en 4400bt og der skulle den ha strøm og ikke jord, ingen bypass trengtes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå