Snake____1 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Har en M52TUB28 om du er intr.? Skal ikke ha mer enn 5000,- da den mangler hjerne, lmm og innsug osv... Alt det kan du bruke fra din motor. Fikk denne bytta til meg fra "DANI" her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trixter Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Ikkje min isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trixter Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Har en M52TUB28 om du er intr.? Skal ikke ha mer enn 5000,- da den mangler hjerne, lmm og innsug osv... Alt det kan du bruke fra din motor. Fikk denne bytta til meg fra "DANI" her på forumet. Beklager er ikkje den motoren eg e på leiting etter:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Har en M52TUB28 om du er intr.? Skal ikke ha mer enn 5000,- da den mangler hjerne, lmm og innsug osv... Alt det kan du bruke fra din motor. Fikk denne bytta til meg fra "DANI" her på forumet. Beklager er ikkje den motoren eg e på leiting etter:-) Er samme blokk og topp som M54 Er også dobbelvanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trixter Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Beklager eg har tatt feil av motor navnene Samt at eg har trodd eg har hatt m54 motor:-P flaut Men eg har m52tub25 som mangen her har sagt:-P Men er på utsikk etter en m52tub28 om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trixter Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Har en M52TUB28 om du er intr.? Skal ikke ha mer enn 5000,- da den mangler hjerne, lmm og innsug osv... Alt det kan du bruke fra din motor. Fikk denne bytta til meg fra "DANI" her på forumet. Beklager er ikkje den motoren eg e på leiting etter:-) Er samme blokk og topp som M54 Er også dobbelvanos Hva stand er den i? Hvor langt e den gått? Papirer på den Hvor godt holdt e den? Blir ikkje det feil om eg bruker delene fra min motor Hjerne e jo for en 523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Hva stand er den i? Hvor langt e den gått? Papirer på den Hvor godt holdt e den? Blir ikkje det feil om eg bruker delene fra min motor Hjerne e jo for en 523 Vet desverre ikke så mye om motoren, kan fint dreie den uten problem. Papirer må jeg evnt. undersøke litt for. Det blir ikke feil, da Programmeringen er tilnærmet lik på "alu" motorene, det som er forskjellig er dyser, spjeld og lmm. Men si du har 2.5l så har du rett spjeld og lmm Bare 2l som har mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim520ia Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 hei! jeg har kjøpt en m54b28 dobbel vanos motor vistnok, og har m52b20 originalt i bilen min. er det ikke mulig å sette denne i min e39 ? alt av hjerner og ledninger følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Finnes ikke m54b28 ffs. Og nei du får ikke den lett nedi en e39 som har m52 originalt. Hvis den har m52tu så går det med litt mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim520ia Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 er ikke så heldig at jeg har fått tak i 3 literen kansje da ? er m54 men mer vet jeg ikke. er det ikke ett nummer på motoren jeg kan se dette på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Klistrelapp bakpå motor. Står 30s6 et eller annet. Eller 25s6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim520ia Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Klistrelapp bakpå motor. Står 30s6 et eller annet. Eller 25s6 okai men, motoren er komplett med alt av ledninger og hjerner som man skulle trenge for å sette i en e39. stod originalt i en e 39 vistnok men vet ikke jeg. hva kan jeg få for denne om jeg blir nødt til å selge den igjen om jeg ikke skulle få den til?? er ikke kasse eller svinghjul , eneste som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Ja men du er jo avhengig av at din bil opprinnelig er for M54 da vettu. Du har ikke elektronisk gasspedal osv. Alle E39 går ikke over hverandre. Hva du kan få for den er jo avhengig av stand osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim520ia Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Ja men du er jo avhengig av at din bil opprinnelig er for M54 da vettu. Du har ikke elektronisk gasspedal osv. Alle E39 går ikke over hverandre. Hva du kan få for den er jo avhengig av stand osv. motoren er i god stang og gått 120000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Men dette kan jo løses da, hvilken modell er bilen din, for det første. Hvis den er fra 96 til 2000, så kan du skrinlegge planen om M54. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå