asv Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Flotte biler. Selv har jeg ikke helt bestemt meg for om compact er rart eller kult, kanskje mer det første, men jeg går selv med drømmer om compact m3 Det er rett og slett bare tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hei Fine grompacter du har! Har selv en som er godkjent med 3,2l. Uten tvil den artigeste bilen eg har hatt. Veit du om det finst flere som er godkjent med 3,2 i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommmy Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Den røde, er det denne: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=12&t=58045 ? Fineste compacten jeg har sett. Har en selv, men er ikke sammenlignbart på noen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Selge den hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinree Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Selger alt om prisen er rett! Men i utgangspunktet er det den røde som selges først. Elsker begge bilene!De er uten tvil det kuleste jeg har prøvd! har hjertebank hver gang jeg parkerer bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinree Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 David, har du også en godkjent 3,2l M3? var sikker på at jeg eide begge M3 compactene som var godkjent i Norge! tror ikke det er flere i Norge som er godkjent. Vet det er en V8 som er godkjent! Skulle gjerne ha prøvd den også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Finnes en godkjent med v12 også. Jeg har forøvrig en med 2.8 kompressor, ikke godkjent vel og merke Men det finnes en godkjent med det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 David, har du også en godkjent 3,2l M3? var sikker på at jeg eide begge M3 compactene som var godkjent i Norge! tror ikke det er flere i Norge som er godkjent. Vet det er en V8 som er godkjent! Skulle gjerne ha prøvd den også =) Jepp, bygd av "schirmer motorsport" i 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinree Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Nydelig bil! Elsker råskapen du får i en liten compact! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Hvordan er totalvekten i compact kontra coupe ? Den blir vel noen kg lettere Da tenker jeg vel å merke på noen som kan sammenlignes, altså en orginal m3 coupe kontra en godkjent m3 compact med fullt interiør (ikke en med racing stoler og ribba interiør). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå