MrShades Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Har alltid hatt interesse for biler og nå vurderer jeg en gammel 633/635 CSI. Har blitt noen å siden jeg hadde min siste BMW(325)så jeg har ikke blitt mye oppdatert på BMW de siste årene Det er lenge siden jeg har hattnoen BMW så jeg spør her hva jeg bør se etter ved en eventuell handel av en 6 serie? Selvsagt ser jeg hvis det er rust og kjenner jo godt til gummi foringene bak på gammel BMW Har sett på en gammel 633 som er hel og fin utvendig og i interiør men kan tenke meg sports interiør på bilen. Hvordan er det og få tak i sportsstolene foran og da må man vel gjerne ha resten av gjerne av interiøret for at det skal være likt? Gjerne bytte ut 4 trinns kassa til en 5 trinns kasse også Hva kan man gjøre for å få litt mer futt i en gammel 633 motor uten at vi snakker turbo? Alle gode råd tas imot
scoot Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Spør du meg bør ikke en gammel lekker 6-serie tukles for mye med. De som ligger ute i god stand - er som oftest i god stand. Rett og slett fordi de er entusiasteid. Skal du kjøpe er det vel bare å følge samme "BMW sjekklista" som alltid. Se godt over, prøv, og kjøp. En 6'er bør holdes relativt original syns jeg, da de er lekre originalt uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå