Gå til innhold

skjære ut for å få plass til 2 din spiller i E39

Anbefalte innlegg

Hei har kjøpt meg en Pioneer 2 din hovedeenhet som jeg skal bytte ut mot den orginale buisness spilleren jeg hadde. har tatt ut den gamle og fått ut rammen og satt inn ny, MEN så kommer jeg til den vanskelige biten. Visste at jeg måtte skjære ut noe fra luftekanalen bak men ante ikke at det kom til å bli såpass mye. Noen som har gjort det eller har en DIY ? eller kanskje bilder ??

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fjernet selv noe greier bak orginal spilleren fordi phono kablene stakk for langt ut bak. hvor mye bygger spilleren din i dybden?

mener 21cm bygget mitt med phonokabler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå glemte jeg å ta noen mål av den, Men tipper at det er ca 5 cm jeg mangler. Og da har jeg målt uten kabler! Er forøvrig denne spilleren:Pioneer AVH-2400BT

Om det blir for mye stress går jeg heller inn igjen og bytter mot en annen spiller, men kan vel ikke gi opp så lett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg sett i en e39 som har montert dobbeldin i. han kjøpte monteringssett, måtte skjære ut i luftekanalen og sette inn en medfølgendes stålbrakett. tok desværre ikke bilder av dette, men kan prøve å få ordnet det om intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...