Hansove Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei har kjøpt meg en Pioneer 2 din hovedeenhet som jeg skal bytte ut mot den orginale buisness spilleren jeg hadde. har tatt ut den gamle og fått ut rammen og satt inn ny, MEN så kommer jeg til den vanskelige biten. Visste at jeg måtte skjære ut noe fra luftekanalen bak men ante ikke at det kom til å bli såpass mye. Noen som har gjort det eller har en DIY ? eller kanskje bilder ?? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 ingen som har vært borte i tilpassings problemer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Mulig jeg bare bytter inn igjen spilleren til en vanlig modell da jeg står litt fast når det kommer til dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 jeg fjernet selv noe greier bak orginal spilleren fordi phono kablene stakk for langt ut bak. hvor mye bygger spilleren din i dybden? mener 21cm bygget mitt med phonokabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Nå glemte jeg å ta noen mål av den, Men tipper at det er ca 5 cm jeg mangler. Og da har jeg målt uten kabler! Er forøvrig denne spilleren:Pioneer AVH-2400BT Om det blir for mye stress går jeg heller inn igjen og bytter mot en annen spiller, men kan vel ikke gi opp så lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 da har jeg sett i en e39 som har montert dobbeldin i. han kjøpte monteringssett, måtte skjære ut i luftekanalen og sette inn en medfølgendes stålbrakett. tok desværre ikke bilder av dette, men kan prøve å få ordnet det om intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Jeg fikk ordnet dette:) Tok med bilen til Bilradiospsialisten og fikk det fikset der sidn jeg måtte innom der uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 gode greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 her ble systemet kjøpt inn fra, og litt info http://www.janus-design.net/english/e39 ... /index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 her ble systemet kjøpt inn fra, og litt infohttp://www.janus-design.net/english/e39 ... /index.php Har det i min bil, var heller ikke noe problem å skjære i varmeapparatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 driver å skjærer ut nå.. Kommer ikke til med Dremel over alt.. Hvordan tar jeg det som jeg ikke kommer til med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 driver å skjærer ut nå..Kommer ikke til med Dremel over alt.. Hvordan tar jeg det som jeg ikke kommer til med ? Tror jeg brukte litt forskjellig som kniv og baufil sagblad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå