Dirty Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei 1994 modell sviver og er kjørbar, er blitt byttet topp på den er EU ok til September Men skiltene ble levert inn før nyttår Hel og grei bil 5000.- Eneste bildet jeg fant i farten på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Hei. Vet ikke om SMS til deg kom igjennom for et par dager siden? Det er ikke kommet penger enda på min konto. Er det bedre at de overfører til deg? Så trekker du ifra pengene for 3.2 rammen, powerflex + frakt og overfører resten til meg? Jeg drar neste onsdag til Østerrike. Kanskje du vil selge delene dine før dette? Kommer hjem igjen 13. juni. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Her var det lite info om bilen. Km stand og lignende? Årsavgift utenom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 HEhe Erik den skulle vel vært på PM årsavgift må betales ikke vært skilter på den i år Er gratis omreg og den ryker for 4000 vann i olja, dog sviver den og går som den skal km er 220tkm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Vest Agder Mandal Gratis omreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Vann i oljen? Toppakning som har gått eller noe lignende? Flere bilder av bilen? Mye som må gjøres på bilen - er det muligheter å få den på veien igjen med skilt? Rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå