dominictoretto Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 manger 4 ledninger og 1 slange på motor etter å skifta toppakning, legger ut bilde av 2ledninger og 1slange, som man ser, de to siste slangene sitter under luftkammer/innsug.
haakon85 Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Hjelper sikkert hvis du forteller hvilken motor dette gjelder også.
Haug530D Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 M52 ser det ut som, kan det være veiv og kamakselføler du har avbildet der? Isåfall så sitter kontaktene innunder innsuget, må av med oljefilter lokket samt oljefilter så greier du å smyge de på. Hvor går den andre enden av slangen?
dominictoretto Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 M52 ser det ut som, kan det være veiv og kamakselføler du har avbildet der?Isåfall så sitter kontaktene innunder innsuget, må av med oljefilter lokket samt oljefilter så greier du å smyge de på. Hvor går den andre enden av slangen? fikk kobla på ledningene, men mangler enda slangen, slangen ser ut som å komme ifra varme.reg ell noe sånn, kommer i alle fall ifra torpedoveggen etter hva jeg kan se. ja gjelder en M52b25 motor
Haug530D Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Den slangen skal inn på en ventil som sitter helt inntil støtdempertårnet eller inn på blokka. Slange no 8,9 og/eller 12 her:
///Naitsirk Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Nei, den skal på innsuget. Kommer fra bensintanken og slipper ut gasser
Haug530D Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Nei, den skal på innsuget. Kommer fra bensintanken og slipper ut gasser Ikke om den kommer fra torpedoveggen, men det må han nesten finne uttav 100%
///Naitsirk Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Se på bildet da mann...går jo rett til solenoiden for åpning og lukking
Haug530D Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Se på bildet da mann...går jo rett til solenoiden for åpning og lukking Ser det nå ja, var mer optatt av å se på slangen i andre enden
dominictoretto Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Nei, den skal på innsuget. Kommer fra bensintanken og slipper ut gasser riktig som du sier, den satt på innsuget oppimot gasspjellet, men nå sliter jeg med å få satt bilen i tdc, for start, hører bare ett klakk og motoren går rundt engang så vil den ikke mer...
dominictoretto Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Kontroller timinga.. skrudde fra hverandre toppen igjen, viste seg at jeg må bytte hele toppen OG blokka .( alt er sønderknust, to av ventilene har lagd hull i sylinder nr 5 såååå, moro, hatt bilen i 1mnd
Haug530D Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Kontroller timinga.. skrudde fra hverandre toppen igjen, viste seg at jeg må bytte hele toppen OG blokka .( alt er sønderknust, to av ventilene har lagd hull i sylinder nr 5 såååå, moro, hatt bilen i 1mnd Kjipt, tørnet du ikke rundt motoren før du startet bilen? Tror det beste er å kjøpe en ny brukt motor, M52B28 for eksempel
dominictoretto Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Kontroller timinga.. skrudde fra hverandre toppen igjen, viste seg at jeg må bytte hele toppen OG blokka .( alt er sønderknust, to av ventilene har lagd hull i sylinder nr 5 såååå, moro, hatt bilen i 1mnd Kjipt, tørnet du ikke rundt motoren før du startet bilen? Tror det beste er å kjøpe en ny brukt motor, M52B28 for eksempel motoren ble turna ordentlig, men han som plana toppen skifta ikke ventilstenger ettersom toppen ble lavere, dermed så butta stempla i ventila, og 2/4ventiler på stempel 5 knakk og snudde seg opp ned og dered lagde hull i stemplet skal bestille en 4.4l 540motor i tyskland å plassere inn istedenfor tenkte jeg, så om du/dere kjenner noen som trenger delemotor og en helt ny topp og blokk te M52 så si ifra, toppen er hel med kammer og, + to ekstra kammer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå