Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kanskje jeg trekker bilen for salg å heller selger motoren, det er snakk om m5 s38b36 som ble kjøpt av thorbis på forumet. I hans eie ble motoren totaloverhallet ( på bedrift ) dermed ble den brukt, sesongen 2009-2010 så kjøpte jeg den påsken 2011 deretter ble den brukt maks 6 turer som rett å slett var på utstilling å et lokalt treff. Den hàr ikke gått mange km. Det er snakk om noen treff!! Bilen har fått ny olje å filter etter hvert treff . Den står i e30 ferdig opp koblet el. Nett. Det medfølger alt, foruten radiator ( den skal brukes )

Thorbis er en kamerat som jeg skrur mye bil med, å er det noen spørsmål fra overhaling så kan dere spørre her, å få svar på det:)

Pris? :P 35.000,-

Skrevet

Jeg vurderer å selge en stroket 3 liter M50B25 uten Vanos som også er tilnærmet fulloverhalt. Motoren regner jeg med har ca 230 hk. Står for tiden i en E34, så bunnpannen blir riktig i en E30. Selges pga at bilen enten skal nedgraderes eller hugges.

Denne motoren vil også gå meget bra i en E30.

Motoren selges for 15.000 kr + eventuell frakt.

Motoren er først tilgjengelig fra ca 20. juni, siden jeg skal en tur til Østerrike først. Da har du noe å tenke over i alle fall.

I alle fall er det en god pris du selgen er fulloverhalt m5 motor for med tilhørende deler.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet
Jeg vurderer å selgen en stroket 3 liter M50B25 uten Vanos som også er tilnærmet fulloverhalt. Motoren regner jeg med har ca 230 hk. Står for tiden i en E34, så bunnpannen blir riktig i en E30. Selges pga at bilen enten skal nedgraderes eller hugges.

Denne motoren vil også gå meget bra i en E30.

Motoren selges for 15.000 kr + eventuell frakt.

Motoren er først tilgjengelig fra ca 20. juni, siden jeg skal en tur til Østerrike først. Da har du noe å tenke over i alle fall.

I alle fall er det en god pris du selgen er fulloverhalt m5 motor for med tilhørende deler.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Da har jeg noe å tenke over? Skjønner enkli ikke helt hva du vil frem til :P

Skrevet

Hei. Min tanke var å tilby en annen motor til deg, siden du skal selge din m5 motor og nedgradere. Jeg forsto det slik at du nå trenger en annen motor. Og min overhalte motor er kanskje et alternativ hvis du fortsatt vil ha en skikkelig sprek bil?

Eirik.

Skrevet
Hei. Min tanke var å tilby en annen motor til deg, siden du skal selge din m5 motor og nedgradere. Jeg forsto det slik at du nå trenger en annen motor. Og min overhalte motor er kanskje et alternativ hvis du fortsatt vil ha en skikkelig sprek bil?

Eirik.

Kastebytte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...