Sturlis Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Syns jeg har lest noe her tidligere om at hvis man setter på justerbare tårnlagre så blir bilen litt lavere, stemmer dette? Tårnlagrene mine er litt slitne, og jeg skulle gjerne hatt bilen litt lavere foran. Går dette eventuelt an å kombinere med senkeskåler, eller passer de bare til originale tårnlagre? Det gjelder e30...
-Erik- Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Jeg har kmac lager, de er mye smalere en de orginale, så bilen ble lavere ved montering. (e36)
Sturlis Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Hehe, mye forskjell på 1 og 3 da Noen her inne som har peiling på hvor mye lavere det blir?
StigJ Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Har selv GS Performance på Z4en. Ingen merkbar forskjell på høyde.
e30 tic Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Gs perf er ekstremt høye i forholdt til de jeg har nå! solgte di.. har totatlt mista trua på di delene Hele gevinsten med lave dempertopper er at man kan få en lav bil som fortsatt har fjæringsvei, en coilover som er justert i bunn gir dårlig med kjøre egenskaper. Ser det er e30 du driver med, kan sikkert ordne noen bilder for å vise litt. Jeg har dessverre ingen orginale å sammenligne med
Sturlis Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Hmm, takk for det, da blir det hvertfall ikke GS performance... Skulle gjerne hatt noen som var så flate som mulig Bilder er fint!
joachim sørlie Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 blir nok lavere ja men det missliker jo ingen?
Sturlis Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Er jo nettopp det jeg vil, ha den lavere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå