Gå til innhold

BMWPower`s biler og garasjebygging


 Share

Anbefalte innlegg

Du er jo litt Harry, Torbjørn. :)

Gleder meg til garasje-innvielsesfesten jeg da... ;)

Haha,sant nok.. :lol:

Gleder meg til den festen jeg også, men blir noen uker til jeg er i mål.

Ang LED lysene, kjøpt på Solar. Vanpee mener de heter. 5m inkl adapter og fjernkontroll.

Mener jeg betalte ca 1000kr + 500kr for ekstra 5m. Totalt 10m 1500kr.

Da var de på kampanje. Men selger disse nesten over alt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg betalte ca 1000kr + 500kr for ekstra 5m. Totalt 10m 1500kr.

Da var de på kampanje. Men selger disse nesten over alt nå.

Hmmm....

Kunne gjerne laget meg en slik kul hylle jeg også, men siden eneste medalje/pokal jeg har er svømmeknappen fra barneskolen, så trenger jeg ikke mer enn de remsene på 30cm som går på 12v til 5 euro på ebay ;)

Fra spøk til alvor...

Du skulle hatt deg (som jeg også burde hatt) en takvifte for å få varmen ned...

http://www.frico.se/Documents/Documenta ... _34412.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg betalte ca 1000kr + 500kr for ekstra 5m. Totalt 10m 1500kr.

Da var de på kampanje. Men selger disse nesten over alt nå.

Hmmm....

Kunne gjerne laget meg en slik kul hylle jeg også, men siden eneste medalje/pokal jeg har er svømmeknappen fra barneskolen, så trenger jeg ikke mer enn de remsene på 30cm som går på 12v til 5 euro på ebay ;)

Fra spøk til alvor...

Du skulle hatt deg (som jeg også burde hatt) en takvifte for å få varmen ned...

http://www.frico.se/Documents/Documenta ... _34412.pdf

Satser på du får fylle litt på den hyllen din med E28`n :wink:

Den viften var en god ide :D Men må være en som bygger minimalt da, ellers krasjer den med biler som blir løftet opp :? Men ja, burde absolut fått varmen ned. Er ca 18-20 grader der opp og 12-15 nede nå når det er så kaldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi sin E28 passet meget fint i den strøkne garasjen! steike for en nydelig bil og garasje :)

Vifte i taket er ingen dum ide. eg skal ha 2 stk. Eg har jo ca. 7m takhøyde på det høyeste, så der skal det endel til for og ta ani bilen.

En liten ide til deg. Er rett og slett en vanlig avtreks vifte med regulator. Der du lager til en kanal i taket med noen avtrekk ventiler i. Og en kanal på veggen langs gulvet.

Har faktisk en "tegning" som eg lagde som ett forslag til en kunde. :)

hk92duf8nap74lpbrar5.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi sin E28 passet meget fint i den strøkne garasjen! steike for en nydelig bil og garasje :)

Vifte i taket er ingen dum ide. eg skal ha 2 stk. Eg har jo ca. 7m takhøyde på det høyeste, så der skal det endel til for og ta ani bilen.

En liten ide til deg. Er rett og slett en vanlig avtreks vifte med regulator. Der du lager til en kanal i taket med noen avtrekk ventiler i. Og en kanal på veggen langs gulvet.

Har faktisk en "tegning" som eg lagde som ett forslag til en kunde. :)

[ Bilde ]

7 meter faktisk, bør ha god klaring då ja :lol:

Hva type garasje bygger du?

Tusen takk for tipset, en sånn løsning kan fungere meget bra.

Får få garasjen ferdig nå og se hvor "gale" det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leier nok bare :( Men bedre en ingen ting :)

Er litt spesielt bygg, er en låve, på en måte, men på en annen måte er det ikke en låve :P

Kommer bilder av lokalet til helgen i tråden, vist det frister å ta en titt :P

Fortsett med masse bilder av garasjen/man caven din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leier nok bare :( Men bedre en ingen ting :)

Er litt spesielt bygg, er en låve, på en måte, men på en annen måte er det ikke en låve :P

Kommer bilder av lokalet til helgen i tråden, vist det frister å ta en titt :P

Fortsett med masse bilder av garasjen/man caven din :)

Helt klart veldig mye bedre enn ingenting :wink:

Link til tråden?

Kommer bilder, håper å få sakseløften på plass Ila eller rett etter helgen + fliser skal legges neste helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han flisleggeren har nok å henge fingrene i. Det går myyyye fliser hos deg :P Men det kommer til og se helt mat ut. Hva blir fargen på flisene då? eller blir det vent og se :P

Link: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=238944

Hehe, har en kompis (som er flislegger) som skal hjelpe meg legge de, så det går noen timer ja. En god porsjon pågangsmot + en kasse pils, så tenker jeg det går bra :beer:

Fargen ja, er akkuratt det... Er ikke 100% i mål enda med å bestemme meg, må ta en avgjørelse i helga. Venter på noen priser fra en lokal leverandør.

Vil ha 30x60 fliser, syns det er finere enn 30x30. Så tenkter jeg lysegrå, pga da viser støv og drit minst igjen.

Om noen har forslag til type fliser, så er innspill hjertelig velkommen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl er viktig for både kropp å utholdenheten :P

Har ikke så mye greier på fliser. Men 30x60 er helt topp, med en lys/mørk mitt i mellom grå farge er ett kanon valg. Ville hatt litt ru-het oppå så det ikke blir glatt, men samtidig lett og holde reint, og når dere fuger flisene prøv å lag fugen i samme farge som flisene. hvit fug=skittent-men-en-gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl er viktig for både kropp å utholdenheten :P

Har ikke så mye greier på fliser. Men 30x60 er helt topp, med en lys/mørk mitt i mellom grå farge er ett kanon valg. Ville hatt litt ru-het oppå så det ikke blir glatt, men samtidig lett og holde reint, og når dere fuger flisene prøv å lag fugen i samme farge som flisene. hvit fug=skittent-men-en-gang :P

Blir nok 30x60 og om det går som planlagt (sjeldent), så blir det flislegging til helgen [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...