Thunegutt Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Gleder meg til å se over BMWen du skal hente snart i denne lekre garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Gleder meg til å se over BMWen du skal hente snart i denne lekre garasjen Den kommer å få en "brokete" start på vestlandslivet sitt - hvis den skal innom Retrogarasjen, hvor standarden er en litt annen isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Ja skjønner jo det, men det er vell ingen fin ting å si at garasjen din ser ut som et kjøkken Hehe, sånn ja... Tog an... Må jo være kvinners drømmemann som tilbringer så mye tid på "kjøkkenet" You would think so.. Er ikke sikker på fruen er like fornøyd med all tiden jeg bruker på "kjøkkenet". Gleder meg til å se over BMWen du skal hente snart i denne lekre garasjen Ja du får komme bort å ha "QC" på den Den kommer å få en "brokete" start på vestlandslivet sitt - hvis den skal innom Retrogarasjen, hvor standarden er en litt annen isåfall Det blir helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Ny bil på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Kan eg gratulere med ny bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Hallo, er ikke 1. april i dag... E36 du liksom..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Dette er en meget pen E36, som går noe inn i he... Men de som kjenner meg vet at jeg aldri hadde kjøpt noe E36, er ikke dette karroseriet som står meg nærmest Bilen tilhører en kompis, den skal forøvrig selges. Godkjent ombygd M3 3.2 med RMS kompressorkitt, ca 650hk. Dette flytter på seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ikke at jeg kjenner deg supergodt akkurat, men stussa litt på e36 du har hatt mye rart siden jeg "ble kjent med deg" og m5-killern, men noe e36 har jeg vel aldri sett eller hørt om I svarte hvordan den kompressoren jobber da a? doblet antall hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Når kan vi forvente å se ditt nye prosjekt i garasjen da? Er ikke feil den e36'en der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Dette er en meget pen E36, som går noe inn i he... Men de som kjenner meg vet at jeg aldri hadde kjøpt noe E36, er ikke dette karroseriet som står meg nærmest Bilen tilhører en kompis, den skal forøvrig selges. Godkjent ombygd M3 3.2 med RMS kompressorkitt, ca 650hk. Dette flytter på seg!! Ja, den er flott - ingen tvil om det! Funker bra gjør den også, såg den jo på banen forrige lørdag. Liten hissigpropp det Du er nok mer E36-gutt enn meg, men allikevel så ser jeg ikke for meg deg i en E36er i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Ikke at jeg kjenner deg supergodt akkurat, men stussa litt på e36 du har hatt mye rart siden jeg "ble kjent med deg" og m5-killern, men noe e36 har jeg vel aldri sett eller hørt om I svarte hvordan den kompressoren jobber da a? doblet antall hk? Hehe, nei E36 er ikke noe for meg Jobber godt den pressa ja, 1.1 bar. Når kan vi forvente å se ditt nye prosjekt i garasjen da? Er ikke feil den e36'en der nei kanskje ila neste uke Dette er en meget pen E36, som går noe inn i he... Men de som kjenner meg vet at jeg aldri hadde kjøpt noe E36, er ikke dette karroseriet som står meg nærmest Bilen tilhører en kompis, den skal forøvrig selges. Godkjent ombygd M3 3.2 med RMS kompressorkitt, ca 650hk. Dette flytter på seg!! Ja, den er flott - ingen tvil om det! Funker bra gjør den også, såg den jo på banen forrige lørdag. Liten hissigpropp det Du er nok mer E36-gutt enn meg, men allikevel så ser jeg ikke for meg deg i en E36er i det hele tatt... Kan ikke aent enn å si me enig i den,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hvor blir de av prosjektet torbjørn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Hvor blir de av prosjektet torbjørn ? Hmm.. Det gikk dessverre ikke som planlagt denne gangen Så er på leit etter nytt prosjekt / gobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Ånei;( luftet m5"n å nykantene idag like morro vær gang.. Sku hatt de en go e39 igjen du:) har fått for lite tid til min i altså unger å hus tar tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hvor blir de av prosjektet torbjørn ? Hmm.. Det gikk dessverre ikke som planlagt denne gangen Så er på leit etter nytt prosjekt / gobil. Har du tittet på en bil som er på dine kanter nå? Jeg vet en i Sauda skulle se på den i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå