BMWPower Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Ferdig støpt... Utforming til sakseløfter. Isolert med 10cm isopor. STOR H bjelke (overdim) på plass. Dette for å slippe søylepunkt i garasjen for gulv på loft etg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Tror sluttresultatet her blir sykt bra, selv har eg ikke større en 45 kvadrat men er veldig fornøyd med den etterhvert men her kan du jo bare flytte ut av huset og rett i garasjen, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Er jo kommet mye lenger enn dette da. Få ut noen litt mer ferske bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Rolig sailor, litt og litt Isopor pusset: Med drenering og papp: Leide meg denne for å legge på plass alt pukk/stein. Genialt maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Ferdig fyllt inn til med pukk Tømrer kommer for å begynne på 2 etg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Blir bra dette. Lyst til å dele en circapris på et slikt prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Set bra ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Blir bra dette. Lyst til å dele en circapris på et slikt prosjekt? Budsjettet er sprengt for lenge siden, det kan jeg fortelle. Kan nok få det til billigere enn jeg har gjort, med å bruke billigere produkter og gjøre mer selv. Men her er det ikke spart på noe, dyre løsninger og har hatt dyktige fagfolk til å sette opp mur og reise selve taket (2 etg). Så gjør jeg innvendig selv. Kunne selvsagt gjort mer selv utvendig også, men da hadde det tatt myyyyyye lenger tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Nice, gutten... Hilsen Farfar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Ser jo meget bra ut dette! Ser ofte den gamle 535d din på voss for tida! Meget fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Nice, gutten...Hilsen Farfar Thanks... Tid komme du innom då? Tenker at jeg må komme ut å se på E28`n også, men tiden strekker liksom ikke heeelt til for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Ser jo meget bra ut dette! Ser ofte den gamle 535d din på voss for tida! Meget fin bil! Takk for det. Den bilen er rå, men de pengene gitt rett i garasjen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Reising av tak HMS på høyeste plan To delt 2 etg.for løftehøyde til sakseløft. (løfter 180cm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Dette ser bra ut torbjørn:) blir vel prosjekt når denne står færdig? Har akkurat bygd meg verksted selv jeg.. Mye jobb men det er verdt hver en krone og time;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå