jakobm5 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 dette blir helt rått:) regner med d blir fliser på gulvet også`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Jepp, er planen det Har ikke bestemt meg om det blir 30 x 30 eller 60 x 30. Kunne tenkt meg svarte fliser, men det veldig fort skittent, så blir vel noen lyse... Forslag mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 lyse 30*30 med sorte fuger hadde blitt snasent:) blir helt rå denne,, spørs om d må bli en roadtripp neste sommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Selv ville eg gått for 30x60 lagt halvt om halvt viss du skjønner, tror det ville sett litt mere exklusivt ut, btw dette blir utrolig bra, mere strøkent en huset dette her, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Dette blir helt sykt! Kjempeflott Torbjørn Hvilke Jamo høytalere er det du feller inn, og hvor har du kjøpt dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 lyse 30*30 med sorte fuger hadde blitt snasent:) blir helt rå denne,, spørs om d må bli en roadtripp neste sommer:) Hadde 30 x 30 i garasjen i Bergen, var ok det. Men har tro på at 30 x 60 er litt finere, får tenke litt Ja må bare ta turen, alltid morro å preike bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Selv ville eg gått for 30x60 lagt halvt om halvt viss du skjønner, tror det ville sett litt mere exklusivt ut, btw dette blir utrolig bra, mere strøkent en huset dette her, hehe Er litt enig der ja. Klart det må bli like bra eller bedre i garasjen, kommer jo til å være mest her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Dette blir helt sykt! Kjempeflott Torbjørn Hvilke Jamo høytalere er det du feller inn, og hvor har du kjøpt dem? Takk for det Jamo 6.5 CS-T mener jeg de heter. For innfelling i tak. Kjøpte dem på komplett.no. Hadde de på badet i forgje bolig og de spiller veldig bra iforhold til prisen. Men ikke sikkert det blir like bra i et større rom som garasjen. De blir 8 stk i taket + en aktiv sub i tillegg. Ikke noe hi end stereo, men det får være bra nok til garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Da var også monteringsdeler til garasjeportene lakkert hvite.. Så det går mer i ett med taket Taket er også ferdig malt og spotter fikk vi montert i helgen... Håper portenen kommer på plass denne uken! Før lakk: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Let there be light..... Taket ferdig mala + spotter. Amaturer kommer neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Nice, er jo et showroom dette - ikke en garasje. Hva type armaturer skal du gå for da? Regner med at de ikke er random lights de heller liksom, iogmed at du er såpass nazi at du sprøyter garasjeskinnene i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Bestilte på solar. Var kampanje på noen der nå. Tyneste på markedet med T5 rør. Håper det blir ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 du e ikje heilt rett Torbjørn:) men dette blir helt rått, spent på prosjektet jeg,,,tipper e30 m3:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 du e ikje heilt rett Torbjørn:) men dette blir helt rått, spent på prosjektet jeg,,,tipper e30 m3:) Faktisk så gjør jeg og det. Han babbler og surrer om allslags nyere M3, men innerst inne så tror jeg faktisk han fortsatt er svak for gamle E30M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå