jakobm5 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 har ikke set på makan til garasje jeg gitt,,tar av meg hatten for denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Er en av dei råeste garasjene jeg har sett.. helt utrulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 samme tilstand som bilene dine denne hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Drømmen om en slik garasje ble hvertfall ikke mindre etter å ha sett igjennom tråden.. Får jeg spørre om en grov ca pris for et bygg som dette? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Må være ganske deilig med egen garasje JA!!! Storkoser Meg med garasje updates her.. en av de finere garasjer det her!, blir jo helt kanon!, og for en finish da!!:--)))) har ikke set på makan til garasje jeg gitt,,tar av meg hatten for denne:) Er en av dei råeste garasjene jeg har sett.. helt utrulig.. Takker. Fornøyd selv sålangt samme tilstand som bilene dine denne hær Det må stå i stil vettu Drømmen om en slik garasje ble hvertfall ikke mindre etter å ha sett igjennom tråden.. Får jeg spørre om en grov ca pris for et bygg som dette? =D Har et regnestykke på den, men tør nesten ikke åpne det excel arket lenger Ferdig med ALT passerer den nok en halv mill med god margin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Det er såpass ja, men igjen så får du en drømme garasje, så er vel gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Stemmer det Har fått montert spotter utvending i helgen, ganske fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 dæven! dette her er jo helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Har du gått for led eller er det halogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Se der ja, så du fikk montert spot'ene på tross av at du fikk finfint besøk fra Sveioland altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Det ble Halogen, mest pga syk forskjell i pris. Led koster ca 4 ganger så mye. Får heller bytte ut til LED pærer etter hvert.... Jobbet litt mer effektivt etter storbesøket, så gikk det greit å komme i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 [ Bilde ] Lurer på om du får et bedre utseende av lyset om du har alle spottene pekende rett ned? er vel eneste jeg ville gjort annerledes med denne garasjen, den er rett og slett grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 [ Bilde ] Lurer på om du får et bedre utseende av lyset om du har alle spottene pekende rett ned? er vel eneste jeg ville gjort annerledes med denne garasjen, den er rett og slett grom! Bildene lyger kanskje litt her, alle spottene unntatt 3 stk i front (de på søylene), peker rett ned Se om jeg får tatt litt flere bilder i annen vinkel og ikke med mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 missuner deg den garasjen der ja, må bare vinne i lotto så kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 [ Bilde ] Lurer på om du får et bedre utseende av lyset om du har alle spottene pekende rett ned? er vel eneste jeg ville gjort annerledes med denne garasjen, den er rett og slett grom! Bildene lyger kanskje litt her, alle spottene unntatt 3 stk i front (de på søylene), peker rett ned Se om jeg får tatt litt flere bilder i annen vinkel og ikke med mobil. så litt nøyere nå, og det stemmer det lekkert og gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå