Ole Andreas Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 kjøpte meg en e34 520I sedan på søndag, etter godt over 1 mnd etter at e36 328IA-en brant opp. bilen er godt tatt vare på motormessig men lakken er nok desverre ikke noe pen. bilen var helt orginal når eg kjøpte den. Planer: M5 fangere M5 Svart skinn stoler litten bakluke spoiler AC Schnitzer speil Sote lykter rundt om utført xenon i grøftelys og kjørelys utført Felger utført Bra musikk annlegg utført Sports eksos utført Sorte nyrer utført soteruter Senkesett utført Fjerne takbøyler og hengerfestet utført kom gjærne med forslag eller andre invendelser sån så bilen ut når jeg hentet den 20.05.2012 nå 14.06.2012 grill og nyrer var falmet så fikk seg en kjapp lakkering sotet front lyktene ble rimelig bøst Simons sports eksos og sotete baklykter, henger festet er også demontert. lakken trengte en polering så ut som den ikke var blit polert på flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Har vært tunge dager etter du kjøpte den, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Har vært tunge dager etter du kjøpte den, haha. Hehe Ja kjente eg var helt utslitt I går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Ser bra ut dette, hvordan ble lyset etter at du sotet dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Lyset ble endel svakere med sot. Blir nok bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Ser bra ut dette, hvordan ble lyset etter at du sotet dem? de ble ganske mye svakere. men tenker å montere xenon og da tror eg at lyset vil bli ganske bra sterk selv om eg sotet de mye, være med kjøre lysene bak de synes ikke igjenom lykte glasset nesten haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 da var 50/35 senk fra Supersport bestilt får det på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 fått et litt klistermerke i front ruten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Pen bil, men personlig syns jeg du har sota ALT for mye Penere med litt lys soting i form av lyktefilm ( enklere å fjerne om det skulle bli trøbbel - pluss du ikke mister så mye lys ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Pen bil, men personlig syns jeg du har sota ALT for mye Penere med litt lys soting i form av lyktefilm ( enklere å fjerne om det skulle bli trøbbel - pluss du ikke mister så mye lys ) hehe synes det var fett mer så mye sot, vurderer å sote enda mer. er veldig lett å ta vekk denne soten er bare å ta tynner på en klut og tørke av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Blir bra dette jaa Gleder meg til senken kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Regner med å få montert supersport senkefjørene i dag bilder kommer senere i dag/morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Bra utgangspunkt denne Blir nok bra når du har fått på senk å litt div Følger med her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Spent på å se hvordan høyden blir før og etter Supersport! Kunne du tatt før og etter-bilder fra samme vinkel? Bøs kjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 no ble det litt forsinkelser i senkeplanene, men regner med å få den ned i riktig høyde på tirsdag ja eg kan ta før og etter bilde fra samme vinkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå