Ole Andreas Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Dårlig passform? Du må bytte hele fjørbeinet for å få coilovers på E34. Det finnes såklart levrandører som leverer coilovers ferdig tilpasset på fjørbein, men de koster ikke 5500kr. De til den prisen krever at du kapper det gamle fjørbeinet og sveier på coiloverne. ahh da så, nei off det orker eg ikkje, det blir så mye jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 bimmeren til Jokke og min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 ha har eg vært å handlet Orginale 18" msport felger 8" forann og 8,5" bak hos autoconsult fikk en veldig god pris!! SondreV som hooket meg opp med felgene så takk til han så var eg på bsr og bestilte dekk 215/40, så dette blir bra kommer bilde i morgen etter at eg har fått på hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Bare hyggelig! Blir bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Bare hyggelig! Blir bra nå! satser på det kan nesten ikke vente til etter skolen i morgen med å få de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 her er helhets bilde med 18" msport felger og 50/35 senk. skal senkes mer den er altfor høy forsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 skal få seg spacer på 30 mm bak og 15 mm forann vasket den litt kjapt i dag etter kjøretur i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Vurdert og lakke lykteringene svart? Ellers såg bilen grei ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Jeg syntes det ser greit ut med ringene sølv jeg, blir jo litt kontrast i en ellers mørk bil.. Men kunne sikkert blitt tøft med de svart og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 jo eg har jo et ekstra sett med lykte ringer da så kan jo altids lakke de enne svart å se om det ble noe tøft men som sondreV sier så e det fet å se kontrastene fra den ellers svarte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Lag en update på den fine poleringen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Lag en update på den fine poleringen din haha kjæft, poleringen gikk bra men glemte å sette bilen inni garasjen når eg tok voks på, så solen tørket voksen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Planene videre for bilen er: nye kanaler powerflex foringer xenon i grøftelys, kjørelys og fjernlys (dette er bestilt) M50b25 non vanos og mest sansynlig med turbo etter vært. 525 bremser forann (ventilerte skiver er bestilt) 525 kalippere forann M5 diff eller 25% diff hellakering, Estoril Blue? Proff soting av bakruter Coilovers GS Retro felger 8,5" foran 10" bak Hella DE sorte baklykter i rødt og hvit klarglass m5 interiør behandle det som er av rust Muligens ny venstre bakskjærm på grunn av rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Blir nok bra det, men for guds skyld... hiv av GSbildeler logoen og få vekk alt av sot på lykter. Bilen blir altfor mørk i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå