Jokkke Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Blir nok bra det, men for guds skyld... hiv av GSbildeler logoen og få vekk alt av sot på lykter. Bilen blir altfor mørk i mine øyne. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Blir nok bra det, men for guds skyld... hiv av GSbildeler logoen og få vekk alt av sot på lykter. Bilen blir altfor mørk i mine øyne. hehe, soten fra lyktene skal vekk nå etter som at eg fikk advarsel av politiet på onsdag om at eg fikk 2000 i bot per spot som var sotet neste gang de så meg med det, som da vil si 8000... så soten skal vekk å er stattes i DE sote lykter. og ja gs logoen skal vekk måtte ha den litt harry på gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Hehe, lag den harry på plassen hvor FLEST bil interesserte ser den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Hehe, lag den harry på plassen hvor FLEST bil interesserte ser den... skal være litt harry på harry tur til sverige, og camping på gatebil hva synes folk om Estoril Blue da på e34? eg liker den veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 tok noen kjappe bilder i dag *ass or gas no one rides for free* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 da var xenon montert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 begynner å nærme seg riktig høyde, men tror eg må ned 1cm til kansje for å nå perfekt høyde. også nye felger de er aaaltfor små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 så røk bensin pumpen etter en del leke kjøring i går kveld men har fått tak i ny ei som skal monteres i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veggar95 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 siden du skulle ha nye felger, skal du selge de du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 De er til salgs orginale msport felger fra e93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 på tide med en litten bilde opptatering igjen begynt å bli slapt, egentlig ganske lite som har sjedd på bilen i det siste bare velikeholdt og vikset det eg har ødelagt selv lagt om en del dekk som slites ut i gjevne mellom rom også en liten pungtering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå