Gå til innhold

[Video] Frank Tore Evensen - BMW E30 325 Twinturbo

Anbefalte innlegg

nå skal jeg pirke bare fordi jeg hater min e30 pga denne er så fuckinnnnns råå!!!

STØVETEEEEEEEEE!!!!! :)

Hahaha, takk for at du påpeker det. Vet den er støvete, skulle vært spylet etter turen over atlanterhavsveien, men var visst ikke nødvendig ifølge fotogutta ;)

Marius er utrolig dyktig på filming og redigering, synes det ble dritbra! Bare sett filmen èn gang jeg, er horribelt å høre seg selv snakke, høhø.

Ellers takk forresten, arti at døkk like bila. Bilen har bakseter, nedregget til fire sitteplasser. Den er godkjent på Alpina B6 3,5 papirer (Alpina B6 har ikke turbo ;) ) og med Alpina bremser.

PS: har fått solstikk de siste dagene, den er lagt ut på luftesalg #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg pirke bare fordi jeg hater min e30 pga denne er så fuckinnnnns råå!!!

Hahaha, takk for at du påpeker det. Vet den er støvete, skulle vært spylet etter turen over atlanterhavsveien, men var visst ikke nødvendig ifølge fotogutta ;)

Marius er utrolig dyktig på filming og redigering, synes det ble dritbra! Bare sett filmen èn gang jeg, er horribelt å høre seg selv snakke, høhø.

Ellers takk forresten, arti at døkk like bila. Bilen har bakseter, nedregget til fire sitteplasser. Den er godkjent på Alpina B6 3,5 papirer (Alpina B6 har ikke turbo ;) ) og med Alpina bremser.

den gale mann =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke godkjent med twinturbo kitet da, kanskje? kun med alpinam motoren? er vel ingen BMW som har kommi org med twinturbo, så må da isåfall ha vært noen utfordringer med å få dette godkjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Alpinamotor i, men den originale M20B25. Er godkjent med twinturbo ja. Var ikke verre å få to stk turboer godkjent enn èn.

Haybimmsen: BMW biler selges -> E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...