Gå til innhold

Svampen's E36/ Med ny motor

Share

Anbefalte innlegg

ja byttet det ene rele der med det jeg kjøpte på gs men da endte det med at den ene kabelen tok fyr og brant det rundt kablen helt opp så måtte ta rele ut i gjen :? så må bytte hele den kabelen med en ny så har ikke prøvd noe mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja digg med sedan ;) takk :D ehm kan være litt matt men ser greit ut når den er på bilen. skal lakkere bilen seinere så funker greit nå ;)

Har faktisk lakka gulv teppe det ble drit bra etter min mening ;) ser litt lyst ut på bildene men skal få tatt noen onklig bilder ;)

Gs123: trenger ikke har det som sto der fra før bestiller bare et med samme kode ;)

Før:

IMG_5872.jpg

Etter:

IMG_5915.jpg

ser litt skjoldete ut her men skal få bedre bilder ;)

IMG_5923.jpg

Fikk ikke tatt bilder av lysa i dag (nå lyser bare 3 av de!! #-o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga litt under 5000kr for nytt teppe,men ser nå at jeg kanksje skulle gjort som deg :lol: Men hvordan ble teppe,tenker på om det blir hardt ?

ANTHRAZIT er det nærmeste sort,som du får kjøpt orginalt.Så det ser ut som det er akkurat som orginalt.Så dette ble knall bra :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt litt mere lakk men fikk bare 2 bokser men de får flere inn på lager til mandag :) lakkert dør, hanskerom og litt div deler. er bare dashen og resten av dørene taket og en hau med små deler igjen :P

Før:

IMG_5931.jpg

Etter:

IMG_5934.jpg

IMG_5937.jpg

vasking av taktrekk

IMG_5939.jpg

IMG_5944.jpg

Blir nytt merke etter vært :P

IMG_5949.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) kjøpte bokser på gasolin i Porsgrunn http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=817 det var den jeg brukte på teppe men plastikken har jeg brukt halv blank lakk på jula for 79 kr altså denne http://www.jula.no/halvblank-spraylakk-400-ml-623032 men husk og vask nøye vis du skal gjøre det. jeg brukte silikonspray og tepper spylte jeg med høytrykksspyling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av det var får lite strøm på batteriet bilen har ikke vært starten på en uke også har jeg testa masse med lys osv. så batteriet har ikke blitt ladet opp :P så måtte til med startkabler så nå fungerer alt av lys foran :D et lite bilde kommer flere i morgen da jeg låner et speilrefleks kamera :D

177969_4256777744242_1076341897_o1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fått lakkert noen deler til ;) hjelper seg nå må ta den ene døra på nytt pga litt lakk feil av meg.. men det hjelper seg :D får alle som vil ha "nytt" interiør får en billig penge og har tid så da er dette til og anbefale det har kostet meg 1200 får lakk og nå er nesten alt lakkert tepper deler osv :D

Før:

IMG_1177.jpg

IMG_1178.jpg

Etter:

IMG_1189.jpg

IMG_1197.jpg

IMG_1203.jpg

IMG_1204.jpg

Må støvsuge :roll:

IMG_1200.jpg

IMG_1187.jpg

IMG_1174.jpg

IMG_1173.jpg

IMG_1205.jpg

Også et motivasjon bilde :D

IMG_1124.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D montert det meste mangler bare en dør og litt småting fikk pakke fra koed i dag :)

- girkule med lys

- girkule pose - som ikke passet..

- matter til gulv

- og interiør lister

glemte og bestille ringer til speedometre. også venter jeg på pedal sett som de ikke hadde på lager..

Laget en DIY og - http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 2#p2458342

IMG_6012.jpg

IMG_6013.jpg

IMG_6014-1.jpg

IMG_6015.jpg

IMG_6038.jpg

IMG_6039.jpg

IMG_6043.jpg

IMG_6057.jpg

IMG_6062.jpg

IMG_6063-1.jpg

blir digg med isolert garasje / verksted til vinter nå!

IMG_6065.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...