svampen Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 ja byttet det ene rele der med det jeg kjøpte på gs men da endte det med at den ene kabelen tok fyr og brant det rundt kablen helt opp så måtte ta rele ut i gjen så må bytte hele den kabelen med en ny så har ikke prøvd noe mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 hm. det var rart, da er det kanskje kabelbrudd et eller annet sted? Men hvertfall, ganske sikker på at det er det relee som er ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 ja har feil søkt litt har fått feil rele så må få tak i et samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 ja har feil søkt litt har fått feil rele så må få tak i et samme da ordner det seg nok. kan skaffe deg bilde av riktig relee hvis intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Bra det er flere som kjører sedan Så veldig pen ut, bra jobb du gjør også Er den fangeren matt? Ser veldig matt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Ja digg med sedan takk ehm kan være litt matt men ser greit ut når den er på bilen. skal lakkere bilen seinere så funker greit nå Har faktisk lakka gulv teppe det ble drit bra etter min mening ser litt lyst ut på bildene men skal få tatt noen onklig bilder Gs123: trenger ikke har det som sto der fra før bestiller bare et med samme kode Før: Etter: ser litt skjoldete ut her men skal få bedre bilder Fikk ikke tatt bilder av lysa i dag (nå lyser bare 3 av de!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Jeg ga litt under 5000kr for nytt teppe,men ser nå at jeg kanksje skulle gjort som deg Men hvordan ble teppe,tenker på om det blir hardt ? ANTHRAZIT er det nærmeste sort,som du får kjøpt orginalt.Så det ser ut som det er akkurat som orginalt.Så dette ble knall bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 takk ble veldig fornøyd hadde ikke så mye og tape på og prøve nei ble veldig overasket over at det ikke ble veldig hardt ble bare litt stivt men ikke sånn du legger merker til når du drar handa over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 kjøpt litt mere lakk men fikk bare 2 bokser men de får flere inn på lager til mandag lakkert dør, hanskerom og litt div deler. er bare dashen og resten av dørene taket og en hau med små deler igjen Før: Etter: vasking av taktrekk Blir nytt merke etter vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Hvor kjøper du sånn spray? Så veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Takk kjøpte bokser på gasolin i Porsgrunn http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=817 det var den jeg brukte på teppe men plastikken har jeg brukt halv blank lakk på jula for 79 kr altså denne http://www.jula.no/halvblank-spraylakk-400-ml-623032 men husk og vask nøye vis du skal gjøre det. jeg brukte silikonspray og tepper spylte jeg med høytrykksspyling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Fant ut av det var får lite strøm på batteriet bilen har ikke vært starten på en uke også har jeg testa masse med lys osv. så batteriet har ikke blitt ladet opp så måtte til med startkabler så nå fungerer alt av lys foran et lite bilde kommer flere i morgen da jeg låner et speilrefleks kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Oppdatering fått lakkert noen deler til hjelper seg nå må ta den ene døra på nytt pga litt lakk feil av meg.. men det hjelper seg får alle som vil ha "nytt" interiør får en billig penge og har tid så da er dette til og anbefale det har kostet meg 1200 får lakk og nå er nesten alt lakkert tepper deler osv Før: Etter: Må støvsuge Også et motivasjon bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Blir bra greier stilig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Takk! montert det meste mangler bare en dør og litt småting fikk pakke fra koed i dag - girkule med lys - girkule pose - som ikke passet.. - matter til gulv - og interiør lister glemte og bestille ringer til speedometre. også venter jeg på pedal sett som de ikke hadde på lager.. Laget en DIY og - http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 2#p2458342 blir digg med isolert garasje / verksted til vinter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå