BmwM46 Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 Nå har jeg fått lakka fangeren å den er klar til å settes på. Men da jeg skulle sette den på viste det seg at den egentlig var til den pre face , å jeg har facelift så måtte bestille noen fester igjennom GS bildeler. Så nå har jeg fått 2 plastikk saker, men aner ikke hvordan de skal festes eller noen ting. Så om noen har gjort det før eller vet hvordan det gjøres så gjerne fortell meg det !
Bmwrob Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 Basic, er frontfangerbjelke som skal på innsiden av fangeren, festes med klips. De to plastikksakene skal på sidene i front, der skal selve fangeren skli inn på. Så fester du fangeren med torx bolter som skal inn fra undersiden av fanger, rett ved grillen på fangeren ser du dem...
BmwM46 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Okei , men liksom hvordan å hvor skal di brakettene jeg fikk fra gs festes ?`er 2 slike plastfester må jeg fjerne noe eller hva ?
Lars89 Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 Du skal bytte ut denne delen. Sitter ca under blinklyset
BmwM46 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Sånn jeg har fått i posten , men hvordan festes denne ?
Lars89 Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 Den sitter med 2 skruer. Mener de er 10mm. Den kan justeres i høyde og lengderetning så det vil kreve noen forsøk på å få fangeren rett på. Kan evt komme til for å løsne/stramme/justere når du har montert ved å fjerne blinklyset.
mikalsh Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Noen som vet hvor jeg får kjøpt overgang fra facelift til preface?
BmwM46 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 mikalsh skrev: Noen som vet hvor jeg får kjøpt overgang fra facelift til preface? Du har de jeg måtte kjøpe som tillegg fordi jeg har facelift , du trenger ikke gjøre noe om du har preface ! Det er til preface disse er lagd Så derfor må vi som har facelift ha overgang / den skinna som er orginal på preface !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå