Dansken89 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 hvor da ?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hvor hva? Han tenkte sikkert hvor du skulle fått ordnet rusten er jo no man gjør selv Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 hvor da ?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hvor hva? Han tenkte sikkert hvor du skulle fått ordnet rusten er jo no man gjør selv Sent from my iPhone using Tapatalk Synes det er greit å få fagfolk som har peiling til å gjøre jobben, så blir det gjort ordentlig slik som det skal være. Hadde det vært en billigere bil og ikke en bmw så kunne jeg prøvd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 utrolig flott bil! Er utrolig gromt med E34 i touring, spesielt naar det er m5 ogsaa Eneste jeg ville satt fingeren paa er nyrene, synes fronten forsvinner med sort bil og sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Må få ut flere, og bedre bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 hehe ja lurte på hvor den lille rusten var Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Synes det er greit å få fagfolk som har peiling til å gjøre jobben, så blir det gjort ordentlig slik som det skal være. Hadde det vært en billigere bil og ikke en bmw så kunne jeg prøvd selv For dem som liker å ikke gjøre ting selv ja! Er jo bare å spørre meg det vel Haha man må prøve på hva somhelst spør du meg Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Synes det er greit å få fagfolk som har peiling til å gjøre jobben, så blir det gjort ordentlig slik som det skal være. Hadde det vært en billigere bil og ikke en bmw så kunne jeg prøvd selv For dem som liker å ikke gjøre ting selv ja! Er jo bare å spørre meg det vel Haha man må prøve på hva somhelst spør du meg Sent from my iPhone using Tapatalk Eller for de som liker å få ting ordentlig gjort Er bare å si ifra når du finner mer rust på din bmw så er det bare å gi meg sveiseapparat så skal jeg slå meg løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 hehe ja lurte på hvor den lille rusten var Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Rust rundt hullet til dreneringen forran på førersiden sikkert pga lokket var borte så har det kommet vann inn og blitt liggende + bittelitt overflaterust i bagasjerom på førerside rundt lufteventilen Skal hente bilen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Må få ut flere, og bedre bilder! Kommer flere bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 utrolig flott bil! Er utrolig gromt med E34 i touring, spesielt naar det er m5 ogsaa Eneste jeg ville satt fingeren paa er nyrene, synes fronten forsvinner med sort bil og sorte nyrer Takk! Bra alle har forskjellig smak ellers ville alle vært like Men er litt enig, ble litt mye svart i front men blir sånn som den er nå værtfall for en stund:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Da var bilen hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Har du sota DE-lyktene mer?? eller er det blank film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Har du sota DE-lyktene mer?? eller er det blank film? han har lagt på blankt film på dem ja Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Bmw treff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå