DK2 Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Da hadde jeg plutselig kjøpt meg "vinterbil" sånn at jeg kan sette bort M5'en til vinterlagring:) Ny gliset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 bøøøøst xD Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 bøøøøst xDSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Bra du likte nybilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Her skjer det lite:p venter på ny dynamo Og bilen er kjørt til vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Noe nytt på denne fronten ?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Noe nytt på denne fronten ??Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Venter på ny dynamo som blir montert når bilen kommer ut av vinterlagring:) Også venter jeg på 2" spacere til vinterbilen så jeg får på 31" hjul hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Noe nytt på denne fronten ??Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Venter på ny dynamo som blir montert når bilen kommer ut av vinterlagring:) Også venter jeg på 2" spacere til vinterbilen så jeg får på 31" hjul hehe Regner med at du skal ha bilen shinet fra Shine & Wax Garage når den kommer ut av hiet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Om æ ikke gjør det sjøl blir det vell kalles bilpleie som gjør det, Dansken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Nye deler K&N innsatsfilter Oljefilter Bensinfilter Nye sideblinkers ny dynamo Og k&n rense og olje kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 hehe det såg ut som en kompressor den dynamoen i første øyekast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Om æ ikke gjør det sjøl blir det vell kalles bilpleie som gjør det, Dansken Er like greit å la meg pleie bilen Om du klarer å la vær med å bruke den i en helg Du kan komme ned å lære litt ifra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 hehe det såg ut som en kompressor den dynamoen i første øyekast Hehe hadde ikke vært feil med kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Utrulig feit bil hvordan motor er det i denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 3,8 i alle touringer vel ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå