Gå til innhold

DK2's 94' E34 ///M5 Touring 3.8♡ Vurderes solgt..

DK2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
nice finally back :P "servotronic styresnekke" hva vil det si?

Hehe! :P

Fant dette om servotronic:

servotronic er en hastighetsavhengig servostyring som gir merkbart høyere kjørekomfort. servotronic er tilpasset kjøredynamikken og gir en behagelig kjørefølelse.

I lave hastigheter, for eksempel ved manøvrering, er servoeffekten høyest, og bilen er spesielt lett å styre. I høye hastigheter reduseres servoeffekten gradvis ved hjelp av elektronikken. Dermed kan føreren styre bilen enda mer nøyaktig og målrettet enn med en vanlig servostyring.

Ved parkering, manøvrering og kjøring i lave hastigheter, kan bilen styres lett og uten bruk av mye krefter.

I høye hastigheter reagerer styringen direkte, fast og presist og gir en sportslig kjøreopplevelse. Føreren merker umiddelbart kontakten med veien i høye hastigheter takket være den direkte responsen fra styringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice finally back :P "servotronic styresnekke" hva vil det si?

Hehe! :P

Fant dette om servotronic:

servotronic er en hastighetsavhengig servostyring som gir merkbart høyere kjørekomfort. servotronic er tilpasset kjøredynamikken og gir en behagelig kjørefølelse.

I lave hastigheter, for eksempel ved manøvrering, er servoeffekten høyest, og bilen er spesielt lett å styre. I høye hastigheter reduseres servoeffekten gradvis ved hjelp av elektronikken. Dermed kan føreren styre bilen enda mer nøyaktig og målrettet enn med en vanlig servostyring.

Ved parkering, manøvrering og kjøring i lave hastigheter, kan bilen styres lett og uten bruk av mye krefter.

I høye hastigheter reagerer styringen direkte, fast og presist og gir en sportslig kjøreopplevelse. Føreren merker umiddelbart kontakten med veien i høye hastigheter takket være den direkte responsen fra styringen.

mulig jeg har dette på min? hard i høy fart og lett v parkering :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klart meg med muskelservo ;) Syns man blir mere i ett med bilen :P

Grattis med gule hella lykter til rett pris ;)

Er det noe acton her ellers? Ser jo ikke biln putranes ned i nabolaget lengere :mrgreen:

Er MYE bedre med servotronic kan jeg bare si! :wink:

Mye bedre kjøreopplevelse enn hvis jeg sammenligner med vinterbilen.

Er noe helt spesielt å sitte i M-bil :?

Bruker vinterbilen til og fra jobb nå:P lite action ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrudd litt på vinterbilen

Før

vxrugc38c13zkzxru8vy.jpg

Etter

l1e60l1l83kz1sa54v52.jpg

Noen som vet om det går ann og klippe av og lodde på ny kontakt på airbag ratt?

Har et strøkent sportsratt fra e36 som jeg vurderer å sette i vinterbilen, men er forskjellige kontakter til airbag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...