summitjohnsen Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Ja beundre virkeli fotografen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Ja beundre virkeli fotografen Hehe! Ja flink fotograf Fant det igjen på nordic bimmers idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Da har jeg handla inn "ny" servotronic styresnekke uten slakk til M5'en, og originale gule hella lykter til vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 nice finally back "servotronic styresnekke" hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 nice finally back "servotronic styresnekke" hva vil det si? Hehe! Fant dette om servotronic: servotronic er en hastighetsavhengig servostyring som gir merkbart høyere kjørekomfort. servotronic er tilpasset kjøredynamikken og gir en behagelig kjørefølelse. I lave hastigheter, for eksempel ved manøvrering, er servoeffekten høyest, og bilen er spesielt lett å styre. I høye hastigheter reduseres servoeffekten gradvis ved hjelp av elektronikken. Dermed kan føreren styre bilen enda mer nøyaktig og målrettet enn med en vanlig servostyring. Ved parkering, manøvrering og kjøring i lave hastigheter, kan bilen styres lett og uten bruk av mye krefter. I høye hastigheter reagerer styringen direkte, fast og presist og gir en sportslig kjøreopplevelse. Føreren merker umiddelbart kontakten med veien i høye hastigheter takket være den direkte responsen fra styringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 nice finally back "servotronic styresnekke" hva vil det si? Hehe! Fant dette om servotronic: servotronic er en hastighetsavhengig servostyring som gir merkbart høyere kjørekomfort. servotronic er tilpasset kjøredynamikken og gir en behagelig kjørefølelse. I lave hastigheter, for eksempel ved manøvrering, er servoeffekten høyest, og bilen er spesielt lett å styre. I høye hastigheter reduseres servoeffekten gradvis ved hjelp av elektronikken. Dermed kan føreren styre bilen enda mer nøyaktig og målrettet enn med en vanlig servostyring. Ved parkering, manøvrering og kjøring i lave hastigheter, kan bilen styres lett og uten bruk av mye krefter. I høye hastigheter reagerer styringen direkte, fast og presist og gir en sportslig kjøreopplevelse. Føreren merker umiddelbart kontakten med veien i høye hastigheter takket være den direkte responsen fra styringen. mulig jeg har dette på min? hard i høy fart og lett v parkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Mulig det Står kanskje i utstyrslisten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Mulig det Står kanskje i utstyrslisten? HYDRO STEERING-SERVOTRONIC mest sansynelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hadde klart meg med muskelservo Syns man blir mere i ett med bilen Grattis med gule hella lykter til rett pris Er det noe acton her ellers? Ser jo ikke biln putranes ned i nabolaget lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 møtte dæ i vinterbiln Har du parkertn M'n? vakje d tili ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 møtte dæ i vinterbiln Har du parkertn M'n? vakje d tili ? Samma sier jeg også Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Hadde klart meg med muskelservo Syns man blir mere i ett med bilen Grattis med gule hella lykter til rett pris Er det noe acton her ellers? Ser jo ikke biln putranes ned i nabolaget lengere Er MYE bedre med servotronic kan jeg bare si! Mye bedre kjøreopplevelse enn hvis jeg sammenligner med vinterbilen. Er noe helt spesielt å sitte i M-bil Bruker vinterbilen til og fra jobb nå lite action ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 møtte dæ i vinterbiln Har du parkertn M'n? vakje d tili ? Hehe! Møtte deg også Har ikke parkert den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Har skrudd litt på vinterbilen Før Etter Noen som vet om det går ann og klippe av og lodde på ny kontakt på airbag ratt? Har et strøkent sportsratt fra e36 som jeg vurderer å sette i vinterbilen, men er forskjellige kontakter til airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Vurderes solgt pga. planer om bygging av bolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå