DK2 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Heh ser at bilen trenger seg en vask og litt polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 hehe, støvsugde hele bilen innvending og vasket den i går, men det varte jo ikke lenge Skulle nok ha fått tatt ei skikkelig polering ja.. siste bildet er før den ble vasket btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Hvor får man kjøpt sort v8 nyrepåsats? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Koed skal ha DK meen gs og smiedmann har jo ebay også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Men finner ikke sorte til V8 nyrer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Men finner ikke sorte til V8 nyrer... Det er som di sier man blir blind på øyene først heh http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=926208&type=alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Vil ha helt originale bare at de er sort:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 NICE !!! Markeringlysa er sikkert å finne på delefilmen hos din lokale BMW delepusher !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Har montert tårnavstiver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 fet vogn ! likte felgene eg og så niiice ut med tårnavstiver og ! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 http://www.ebay.com/itm/94-96-BMW-E34-E ... 4a&vxp=mtr Her har du sorte nyrer, selv om jeg ville beholdt de du har Men den bilen din er bare dritfet, og jeg er fortsatt sjalu på markeringslysene dine Bor du i Harstad forresten? Skal kjøre nordover med min i sommer (hvis jeg kommer så langt), hadde vært hyggelig og hilst på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 fet vogn ! likte felgene eg og så niiice ut med tårnavstiver og ! Gratulerer Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 http://www.ebay.com/itm/94-96-BMW-E34-EURO-BLACK-SHADOW-FRONT-KIDNEY-GRILL-GRILLE-EDGE-FRAME-PAIR-/120916708682?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c27328d4a&vxp=mtrHer har du sorte nyrer, selv om jeg ville beholdt de du har Men den bilen din er bare dritfet, og jeg er fortsatt sjalu på markeringslysene dine Bor du i Harstad forresten? Skal kjøre nordover med min i sommer (hvis jeg kommer så langt), hadde vært hyggelig og hilst på! Takker! Har letet en stund etter slike nyrer Hehehe Bor litt utfor Harstad, skal selv kjøre til Sverige i ferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå