DK2 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 kjedeli d dær -.- bærre la den stå urørt så går d bra! Ska få det plugga over helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Har fått åpnet ei tett drenering, og skrudd av det ene bakhjulet som skal plugges idag Også har bilen fått time for å få tatt det lille av rust som er blitt funnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Fått pakke fra Evenol(her på forumet) idag:) Sort lyktefilm til Tåkelyktene og blank lyktefilm som jeg skal ha på DE lyktene når di kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Gleder meg til hella DE lyktene kommer i morgen! Fikk de for 2000,- inkl frakt, ubrukt i ny eske med kvitering av en her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Gleder meg til hella DE lyktene kommer i morgen! Fikk de for 2000,- inkl frakt, ubrukt i ny eske med kvitering av en her på forumet DET er billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Du hakke lyst å donere litt klar film til mine de lykter nabo? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Er ferdig tilpasset lyktefilm fra fabrikk så har desverre kun nok til mine:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Gleder meg til hella DE lyktene kommer i morgen! Fikk de for 2000,- inkl frakt, ubrukt i ny eske med kvitering av en her på forumet DET er billig!! Ja prisen var grei den Har akkurat vært og hentet di, må si jeg er meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Tenker du på de kryssa i langlysa? Har ofte tenkt på hva de er til jeg å... Er litt tøft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Tenker du på de kryssa i langlysa? Har ofte tenkt på hva de er til jeg å... Er litt tøft da Hehe, er tøft ja Men tenkte mer på di der hvite stripene som kun er i glasset på den ene lykta, men ikke på den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Kan vell være blitzen fra kamerat eller noe kansje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Kan vell være blitzen fra kamerat eller noe kansje ? Nei, er ikke blitzen.. Di hvite stripene er inni glasset, vises tydelig og det er ingenting på den andre lykta.. Men ikke at det har noe å si for min del, bare lurer hvorfor det er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Har fått montert hella DE lyktene, sorte blinkers og lamin-x sotfilm på sprederne. Meget dårlig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå