BmwM46 Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Da har jeg fått handlet meg ett flott stykke av e46 touring Gjort - Justerbart senkesett demper & fjærer. - M-tech 2 fanger. - Proffsotet rutene. - Xenon i grøftelys. - Svarte nyrer . - Nye baklamper. - Interiør lys i ledwhite. - Montert ny midtkonsoll med armlene!. - Ny girpose (M). - Ny handbrekk pose (M). - Nytt emblem forran. - Nytt emblem bak. - Nytt emblem ratt. - M girkule. - Carbon bmw merker ! - Nye xenon look pærer til skiltlys. - Stinger signalkabler. - Service. - Nye bremser rundt om. - Ny fothviler (M). - Dynavin D99 Android. - Sportsskinn. - Godkjent Coilovers / Justerbart senkesett i vognkort. (03.04.13) - Nye motorfester. - Nye girkassefester. - Veivhusvent. - Dieselfilter. - Lykteglass. - M Girkule med lys. - Mtech 2 bakfanger. - Mtech 2 skjørt. Måtte rive av soting forran igjen etter visning hos bt , så fort jeg får mulighet kommer filmen på rutene forran + streamer på plass igjen. Har også funnet eksosen jeg har lyst på Blir ecotune fra turbo til midten og endestykke/endepotte er jeg ikke sikker på enda hva som blir. TIPS? Om dere mener det er noe jeg burde forandre på eller gjøre anerledes si ifra! Gi gjerne tips til hva jeg kan gjøre videre ! Tas imot med stor takk ! Slik så den ut når jeg hentet den ! Her er noen bilder av hvordan den ser ut nå ! Ble fin med nye fangeren på, men har ikke fått grøftelysene enda, så det kommer bilde med di når di kommer Grøftelysene endelig kommet på , men fikk svarte noe jeg ikke ble helt fornøyd med :s så tror jeg må bestille nye i blank. Eller hva mener dere ? Fått på nye nyrer ! Kledde bilen bra ! Eller hva mener dere ? Da var di nye baklyktene kommet å montert Ble bra syns jeg 02.10.12 fikk jeg gjort endel småting. Bildene taler vell for seg Begynt å demontere for å få inn den nye midtkonsollen. De nye posene til girkule og håndbrekket. Ordentlig vask etterfulgt av polering og lakkrens. Sportsskinn. Dynavin. Nye CCFL Angel Eyes. Sommer snart igjen på sørlandet ! Hva mener dere !? Setter pris på tilbake meldinger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Lekker touring du har Hvilken årsmodell er det? Du kan istedetfor chip, få bilen omprogramert hos eks ts-racing eller deres "agenter". Har Schmiedmann sin stainless steel potte til 320d, men jeg har sedan, vet ikke om den passer til denne. Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 03 modell Hvor kjøpte du denne eksosen ? Er det fra helt fremme å bak eller er det bare bak potten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 http://www.schmiedmann.no/3_serie/E46/u ... .htm#19617 Den jeg kjøpte, var en del arbeid med å få den til å passe med røra foran, men det gikk med litt kutting av deler fra gamle potta. Var bare bakre potte, som du ser på bildet Eventuelt sjekk på gs-bildeler, de har helt sikkert noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Skal spør litt rundt Prøve å få tak i chip, effektanlegg, midt armlene og litt div småting. Hyl ut om noen har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Update i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Lekker touring du har Hvilken årsmodell er det? Du kan istedetfor chip, få bilen omprogramert hos eks ts-racing eller deres "agenter". Har Schmiedmann sin stainless steel potte til 320d, men jeg har sedan, vet ikke om den passer til denne. Følger med her Det anbefales ikke. Få TRF-racing til å bygge en grom chip til deg i stedet, så du får litt effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Lekker touring du har Hvilken årsmodell er det? Du kan istedetfor chip, få bilen omprogramert hos eks ts-racing eller deres "agenter". Har Schmiedmann sin stainless steel potte til 320d, men jeg har sedan, vet ikke om den passer til denne. Følger med her Det anbefales ikke. Få TRF-racing til å bygge en grom chip til deg i stedet, så du får litt effekt. Hva anbefaler du ? Link eller noe ? Kommet Bilder etterpå med grøftelysene Ble fornøyd ! Men synes det hadde passet bedre med blanke grøftelys , men fikk svarte men får bestille noen andre etterhvert , disse holder foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Nye Bilder i første post Kom med innspill !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Meget pen herregårdsvogn! Og de felgene sitter jo som støpt på den bilen, perfect fit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Meget pen herregårdsvogn! Og de felgene sitter jo som støpt på den bilen, perfect fit! Tusen takk Helt enig felgene er veldig fine på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Meget pen herregårdsvogn! Og de felgene sitter jo som støpt på den bilen, perfect fit! Tusen takk Helt enig felgene er veldig fine på denne bilen +1! Hvilke pærer er det du har i kurvelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Jeg har xenonkit 6000k , men er ikke helt fornøyd med at grøftelysene er svarte ! Tror det hadde vært finere eller passet seg bedre med klare grøftelys ! Eller hva mener dere ? Ser helt greit ut når di lyser , men blir endel mindre lys synes jeg :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendis Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Fin vogn! Hvilken % kjørte du på rutene? Kan forøvrig anbefale http://ecotune-scotland.co.uk/products/category/BMW Jeg har decat downpipe, center decat og bakpotte derfra. Altså hele veien, og maxitune. 204hk 420nm Godt fornøyd med det. Du bør uansett ha decat downpipen ved chipping for å få ned eksostemp. Ser det er veldig mange fornøyde kunder fra TRF. Vet han har downpipe, men ikke om han har resten bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Fin vogn!Hvilken % kjørte du på rutene? Kan forøvrig anbefale http://ecotune-scotland.co.uk/products/category/BMW Jeg har decat downpipe, center decat og bakpotte derfra. Altså hele veien, og maxitune. 204hk 420nm Godt fornøyd med det. Du bør uansett ha decat downpipen ved chipping for å få ned eksostemp. Ser det er veldig mange fornøyde kunder fra TRF. Vet han har downpipe, men ikke om han har resten bakover. Tusen takk ! Kjører 6% på bakrute + di bakerste på sidene. Kjører 20% på di 4 vinduene i dørene. Kjører 25 eller 30% på vinduene forran. Kjører 6% på rutesenkeren i frontruten. Okei , skal sjekke litt ! Effektanlegg er ett must ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå