Thomaz Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Bilen er bygd om fra 93mod 325 til M3 3,2. Er ikke godkjent ombygd. Har hatt bilen i 5 år nå og har ikke hatt no tull med den når jeg har hatt den forutenom at 6 gir ikke fungerer som det skal lenger. Har nå blitt en foring bak som må byttes og no bremseslanger som må byttes. Er da derfor ikke eu godkjent da dette må byttes. Har ikke hatt no problem med og eu godkjenne den før. Lakken har sprekt på venstre fram skjerm etter at bilen har stått parkert på kjøpesenter, men er ellers fin i lakken Jeg la en go slump med penger i bilen for 4 år siden, full helakkering og byttet alle fangere, FK kønigsport justerbart senkesett, nytt interiør,pluss en del annet småtteri. Byttet olje på motor hver 6000 eller hvert år. Har kun blitt brukt til kosekjøring om sommeren da jeg har hatt annen bil ellers. Bilen selges pga forandring i bolig situasjon. Bilen er helt gjeldsfri for dere som måtte lure på det. Pris: kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Da har bilen lufta seg i go været blir muligens å fikse det som må gjøres til uka for så å eu godkjenne den. Så blir muligens eu godkjent før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Har tenkt en plass rundt 100k,- Blir mest sannsynlig eu ok før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Bump ! Er åpen for bud selges grunnet trenger penger til hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Solgt den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Ja den er dessverre solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Ok. Sees på treff, da, med den hvite? Skal dere til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg