Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sveist ut bærearmene og flytta festa til ende leddet nærmere bærekula + justert maks inn på justerbare topplagringe! Bilen ble sykt mye bedre og drifte med!

Unaturlig mye sving :)

Jepp får vell både peebee å wisefab! Men tok jo bare noen timer med jobb isteden for 10-15 lapper for et sånn kit!

Men visst noen har bilder, sleng opp :))

Skrevet

berild: jeg sitter med noen bilder av din nå.. har også endel andre bmw'r som kjørte på lørdag :) se om jeg får endra filforat og lasta opp her.. men er desverre endel bilder :P

her er ett iallefall:

b1h93r8k853kmesd3svh.jpg

Skrevet

Hadde mye problemer med bilen på treffet så rakk ikke bli kjent med bilen eller noe så ble ikke noen særlig til drifting men kommer sterkere tilbake :)

Skrevet

Noen som har bilder av min hvite e28? Ble lite kjøring utpå lørdagen da jeg sleit med temperatur og tilslutt en toppakning som røyk :/

Skrevet
Noen som har bilder av bilen min fra treffet??

[ Bilde ]

Du som har denne! For en SYK lyd det var i denne E30en, jeg så den ikke på nært hold, men fikk vite at du har 1JZ i den? Hørtes litt sånn ut iaffal, med singel turbo og screamer ?

KUDOS for grom lyd skal du ha ihvertfall, var like digg å høre hver gang du passerte :D

Skrevet

Mye tøft å se på banen i helga! La fra meg kameraet etter hvert så ble ikke så mye kjøre bilder, men har noen fra depoet. Skal se over i morgen tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...