Tomatrally Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Mykje bra bilder:-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Sveist ut bærearmene og flytta festa til ende leddet nærmere bærekula + justert maks inn på justerbare topplagringe! Bilen ble sykt mye bedre og drifte med! Unaturlig mye sving Jepp får vell både peebee å wisefab! Men tok jo bare noen timer med jobb isteden for 10-15 lapper for et sånn kit! Men visst noen har bilder, sleng opp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 berild: jeg sitter med noen bilder av din nå.. har også endel andre bmw'r som kjørte på lørdag se om jeg får endra filforat og lasta opp her.. men er desverre endel bilder her er ett iallefall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Stussa på den hjulstillinga vi passerte deg lørdagen... Sikkert effektivt ved drifting, men ser unektelig merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Hadde mye problemer med bilen på treffet så rakk ikke bli kjent med bilen eller noe så ble ikke noen særlig til drifting men kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Noen som har bilder av min hvite e28? Ble lite kjøring utpå lørdagen da jeg sleit med temperatur og tilslutt en toppakning som røyk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Noen som har bilder av bilen min fra treffet??[ Bilde ] Du som har denne! For en SYK lyd det var i denne E30en, jeg så den ikke på nært hold, men fikk vite at du har 1JZ i den? Hørtes litt sånn ut iaffal, med singel turbo og screamer ? KUDOS for grom lyd skal du ha ihvertfall, var like digg å høre hver gang du passerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Mye tøft å se på banen i helga! La fra meg kameraet etter hvert så ble ikke så mye kjøre bilder, men har noen fra depoet. Skal se over i morgen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 om det er noen som har bilder/film av en grønn metalic 4 dørs e30 så legg ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Bilder og mer video? Liker at mange bruker E30 der Håper jeg for klar E30'n til nesteår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Stemmer rakett! Rekte inne bremse eller noe før treffet så kjørte bare på 0,9 bar men liker lyden selv å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Noen som har bilder av bilen min fra treffet?? Jeg har ett par av bilen din. Bildene mine ligger her: Facebook album Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Noen som har bilder av bilen min fra treffet?? Jeg har ett par av bilen din. Bildene mine ligger her: Facebook album Mye bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Mye fine bilder ja Domt jeg fikk bremse problemer da du fikk bilder av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå