ZhilleN Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Haha Ja sant nok, men i teoretisk sett ser det der helt jævlig ut...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 De kommer kanskje ikke opp i så høy hastighet, men ville alikevel tro at den boksen gjorde noe med egenskapene til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Noen som har bilder av denne? jeg kjørte med gåen turbo så gikk som en bøtte møkk, måtte sparke kløtsj heeeltiden, men bilder\film er alltid gøy uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 100 ganger kulere med takboks på lamboen hvertfall! jon olsson som kjører den fine bilder av trådstarter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 https://vimeo.com/42945970 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dynoperformance Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 har du fleire filmer av min ser du filma meg der E46 frozen grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Alm kan det å kjøre bil Er en fryd å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 har du fleire filmer av min ser du filma meg der E46 frozen grå https://vimeo.com/user8567834/videos sjekk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Nokon som har bilder/film av den her etter helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 har du fleire filmer av min ser du filma meg der E46 frozen grå https://vimeo.com/user8567834/videos sjekk her Fikk med meg også litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Noen som har bilder av bilen min fra treffet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Noen som har bilder av bilen min fra treffet??[/quS Såg den bilen din eit par ganger, tenkte eg skulle spør kva du har gjort med forstillinga men du såg så optatt ut så eg spør her: Kva har du gjort med hjul vinkelen din framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Voldsomt til camber foran! Fungerer det bra å sladde med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Noen som har bilder av bilen min fra treffet??[/quS Såg den bilen din eit par ganger, tenkte eg skulle spør kva du har gjort med forstillinga men du såg så optatt ut så eg spør her] så vitt jeg vet, har de laget det selv kappa og sveist hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 får jo kjøpt justeringsstag fra peebee mener jeg, er jo lagd egne kit som er til drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå