Raggizz Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Heisann. Tenkte jeg skulle lage en tråd om min Bmw e36 coupe. Kort om bilen E36 320I Coupe. Imortbil fra tyskland. Rullet ca 310 000km Vehicle information Type code BF11 Type 320I (EUR) Dev. series E36 (2) Line 3 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine M50 Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox MECH Colour MAURITIUSBLAU METALLIC (287) Upholstery TITANGRAU (0507) Prod. date 1993-10-20 Order options No. Description 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) 240 LEATHER STEERING WHEEL 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 529 MICRO FILTER 542 CHECK CONTROL 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 651 BMW Bavaria C Reverse 690 CASSETTE HOLDER 704 M SPORT SUSPENSION 801 GERMANY VERSION Planer som skal gjøres med bilen Komplett M-tech utseende. Nye Lykter Nytt panser Bytte foringer Senk Bytte interiør og så tar jeg ting ettehvert som jeg ting må fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Skittent motor rom. må få tatt motor vask en dag for å se om det er noen lekasjer på motoren.. Innsugsbelgen er sprukket, så den er teipet som nød løsning. Byttet Olje til Sunoco olje 5w-40 og nytt olje filter samt jeg tok en engine flush. samt jeg kjøpte 4 nye dekk til bilen. typ Sonar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Hvorfor bytte fanger? Behold fronten slik den er nå, blir bra med litt senk sett på m3 baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Hvorfor bytte fanger? Behold fronten slik den er nå, blir bra med litt senk sett på m3 baklykter frontfangern er litt redusert etter ei utforkjøring bilen hadde. panseret må også byttes pga forige eier bretta det over frontruta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 åå ser der ja not good. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Så det er du som har kjøpt denne Gratulere med bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Så det er du som har kjøpt denne Gratulere med bmw Takk takk:) ja jeg kjøpte den for en måned siden hos Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Da har jeg fått litt deler til bilen min Gs Performance skiver. Green stuff klosser, Håndbrekk sko, hånbrek wire, og nye hjullager bak.. kommer update når delene blir monter på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Skjer lite med bilen for tiden utnom dele sanking osv.. har hatt endel porblemer med bilen. vil ikke strarte vill ikke gå på tomgang og fjusking under kjøring. Har til nå byttet bensinpumpe, plugger coiler, og venter når på veiv og kam sensor har også fått nye bremser fremme å bake. samt nye støtfangere her er noen bilder Nye sommer felger Zito gt-r 8.5x18" og 9.5x18" Gs Performance skiver med greenstuff klosser rundt hele bilen.. Ny Frontfanger sideskjørt vinge og øyelokk Ny motor som skal overhales å settes i. M50B25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 se der ja! gammel vingen jo kjør på kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 ja den vingen skal få kose sæ på biln snart. må bare få start på biln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Fant ett gammelt bilde av bilen da var den strøken. får håpe jeg får den like strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 har byttet eksos annlegget i dag:) det trengtes. står komplett annlegg fra 2.5l nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Liten Photoshoot Har fått tatt motor vask ble mye finere. synd klarlakken er begynt å flasse av på demper tårnene.. Fikk diffusoren bake og nye griller i dag. må bare få tak i en lakkerer så jeg får lakket de nye delene så de kan monteres på bilen. PS vis noen vet av ett panser til e36 coupe så rop ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Prøve monterte de nye felgene mine. Zito gtr felger i 8.5x18" og 9.5x18" et25 felgen stikker fint utfor bake å står lengre inn fremme. ser også at bilen må senkes mer og valse hjulbuene bake tror dette kan bli bra. hva tror folket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå