Larsgunnar Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Se der ja! Blir bra det her, Roger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Satse på det Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 ikke verst det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Har byttet seter og dørsider i dag, sto i ett slitent skinn interiør. som va revnet i sømmer ovs. Gamle setene. utslitt å fæle. Nye seter. faktisk det orginale Interiøre til bilen. skal få damprenset så de blir rene hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Dansken liker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 det er bra Dansken! e bare for deg nå å begynne å gnikke på lakken på biln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 hei se dær ja hvor bor du? Er dette sindre sin gammel bil? men er det en 320? var ikke det en 323? godt du pusser opp til tross kilometer standen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Er dette sindre sin gammel bil? men er det en 320? var ikke det en 323?godt du pusser opp til tross kilometer standen Er nok det ja skal mene at det er en 2liters m50 orginalt Ja vi se hvordan været nlir? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 hei se dær ja hvor bor du? Er dette sindre sin gammel bil? men er det en 320? var ikke det en 323?godt du pusser opp til tross kilometer standen Bor på Evenskjer. Bilen er nok bare en 320. er i allefall registrert som det. og ja det er Sindre sin gammel bil. Ja kilometer standen har ingenting å si for meg. når jeg er ferdig så skal bilen være som ny samt så blir bilen bygget om til 325i i løpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 okei, det er bra mener å huske han sa det var 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 hei se dær ja hvor bor du? Er dette sindre sin gammel bil? men er det en 320? var ikke det en 323?godt du pusser opp til tross kilometer standen Bor på Evenskjer. Bilen er nok bare en 320. er i allefall registrert som det. og ja det er Sindre sin gammel bil. Ja kilometer standen har ingenting å si for meg. når jeg er ferdig så skal bilen være som ny samt så blir bilen bygget om til 325i i løpet av vinteren Liker! Skal du få rettet ut den bulken over hjulbuen bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Liker! Skal du få rettet ut den bulken over hjulbuen bak? Tror alt blir ordnet jeg Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 hei se dær ja hvor bor du? Er dette sindre sin gammel bil? men er det en 320? var ikke det en 323?godt du pusser opp til tross kilometer standen Bor på Evenskjer. Bilen er nok bare en 320. er i allefall registrert som det. og ja det er Sindre sin gammel bil. Ja kilometer standen har ingenting å si for meg. når jeg er ferdig så skal bilen være som ny samt så blir bilen bygget om til 325i i løpet av vinteren Liker! Skal du få rettet ut den bulken over hjulbuen bak? Den bulken skal bli rettet ut pri 1 nå er å få valset hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Stalker litt jeg eller? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Hvorfor selge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå