ZhilleN Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Har du bilde av vognkortet der det står at bilen er godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Jeg er intresert sålenge bilder av vognkort osv kommer fram Også ser jeg at dekselet under rattet er skrot også sprekt og jævlig+ den til og justere hoved-vifta med mangler\ er knekt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Jeg er intresert sålenge bilder av vognkort osv kommer fram Også ser jeg at dekselet under rattet er skrot også sprekt og jævlig+ den til og justere hoved-vifta med mangler\ er knekt også Ja det dekslet under rattet er til en annen e36 med rattjustering. Skjønte ikke helt hva du mente med justeringa til hvedvifta men . Skal ta no bilder av vognkort osv å sende det på pm. Bilen står ikke her hjemme så må bort å ordne det imårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Har du bilde av vognkortet der det står at bilen er godkjent ombygd? Ja bilde kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Jeg er intresert sålenge bilder av vognkort osv kommer fram Også ser jeg at dekselet under rattet er skrot også sprekt og jævlig+ den til og justere hoved-vifta med mangler\ er knekt også Ja det dekslet under rattet er til en annen e36 med rattjustering. Ja det vifteblade er også knekt ja Hehe Skal ta no bilder av vognkort osv å sende det på pm. Bilen står ikke her hjemme så må bort å ordne det imårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Åjaaaa bra Har du\ skal du bytte det dekselet under rattet føre salg a? ser jo helt jævlig og selge den sånn... Her er et bilde av det jeg mente med vifte styringa,du kan se jeg har tatt en hvit sirkell rundt det jeg mente....Ser ut som du mangler denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Åjaaaa bra Har du\ skal du bytte det dekselet under rattet føre salg a? ser jo helt jævlig og selge den sånn...Her er et bilde av det jeg mente med vifte styringa,du kan se jeg har tatt en hvit sirkell rundt det jeg mente....Ser ut som du mangler denne [ Bilde ] Ja fixer detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Åjaaaa bra Har du\ skal du bytte det dekselet under rattet føre salg a? ser jo helt jævlig og selge den sånn...Her er et bilde av det jeg mente med vifte styringa,du kan se jeg har tatt en hvit sirkell rundt det jeg mente....Ser ut som du mangler denne [ Bilde ] Ja fixer detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Her er et bilde av det jeg mente med vifte styringa,du kan se jeg har tatt en hvit sirkell rundt det jeg mente....Ser ut som du mangler denne[ Bilde ] Skal være sånn på alle som er med/peker mot fører. De på passasjer siden er større Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Ser ut som hannes mangler da spørr du meg, er jo bare et åpent høl, som man ikke får stilt vifta ditt man vil at den skal blåse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Ser ut som hannes mangler da spørr du meg, er jo bare et åpent høl, som man ikke får stilt vifta ditt man vil at den skal blåse edit: såg nå att i bildet hans i første post mangler den. men i bildet du har sitert er den der! trodde det var hannes bilde du hadde sitert jeg Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Byr deg 100,000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Byr deg 100,000,- Er ikke vits å skamby... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Tåler du ikke et bud så får du revurdere og selge! En bil er ikke verdt mer enn hva kjøper er villig til og betale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå