BB454BB Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Eg har ett svart m5 skinn interiør fra e34 sedan, eg vurderer å selge. er varme i setene foran, men manuell justering. sidestøtten på førerstol er slitt. men ellers er resten helt og greit. dette er kun baksete og forstoler!! har egentlig komplett interiør, men kun stoler og baksete som er sort sport skinn. pris 4000.- kan hentes på askøy utenfor bergen. lite lysten på å sende noe så stor med mindre kjøper ordner med ett evt fraktfirma. skal se om eg kan fikse noen bilder, men må få fatt i ett kamera da eg klarte å vaske mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalagern Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Bilder? Ingen måter og få sendt på?..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Bilder? Ingen måter og få sendt på?..... bilder kan kansje hente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Bilder? intrisert i å bytte i noen deler til e34? har masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 eg trenger ikkje e34 deler, men raceprylar til m50,s50 og e36/e30 deler kan gå i innbytte. kan prøve å få tatt noe bilder i dag, må finne ett eller annet kamera. angående sending....dette får kjøper arrangere evt, eg kan selvfølgelig levere på pall, til fraktfirma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 her kommer noen bilder.... Eg diskuterte litt med bruksbilen min i dag, og den fortalte meg den syntes den fortjente seg ett sort sport skinn interiør...så ett slikt interiør til 4d e36 sedan er int i innbytte/bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nadar Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Som en advarsel til de som vurderer å kjøpe av selger: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?p=2424516#p2424516! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 eg anbefaler DEG nadar og legge igjen en dårlig tilbakemelding på meg siden du har så dårlig erfaring med handel mellom oss, i en egen tråd som er opprettet her på forumet beregnet på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nadar Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Jeg synes det er mere relevant å advare folk der de leser. At ting tar tid har jeg god forståelse for, men at du legger på når vi ringer, ikke svarer på PM eller SMS i flere uker etter at vi har betalt har jeg liten forståelse for. Dette bør folk være klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 pm sendt til nadar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 opp meg seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå