rolfi Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Hallo. Har ikke bruk for denne bilen, så kan like gjerne selge. Den var en gang rød, men er nå matt svart. Eneste som ikke er svart er vel frontlyktene. Jeg har ikke gjort stort med denne bilen. Startet den og latt den gå litt. Den har tomgang på typ 1500rpm. Sikkert falskluft eller noe, men det får en evt. ny eier finne ut av. Det kom noe røyk/damp ut varmeapparatet når den sto og gikk. Tipper damp, for det la seg på frontruta. Før dette har den stått ute uten å ha blitt startet i mellom et halvt og et år. Originale baklykter og blinklys ligger i bagasjerommet, for bruk på eu kontroll og sånn. Registreringsnummer RH15881 Av ekstrautstyr er det sveivetakluke, ABS og dett var dett, tror jeg. Den virker tett og fin. Har somsagt stått ute lenge, og det var såvidt mugg på setebeltene. Interiøret er standard grått, sveiveruter osv. Bilder: Prisen på 5000kr er absolutt ikke prutbar. Da selger jeg heller i deler til jeg har fått inn 3000, så vraker jeg resten og får 2000kr for det. Av det jeg har sett, virker den ikke spesielt rusten egentlig. Spørsmål? PM her, eller ring 95931835 Kan legge til: De som vanligvis ringer og sutrer over en bil i halvdårlig stand, kan bare la være. Den må på EU-kontroll og skiltene ble levert før nyttår. Oppfordrer potensielle kjøpere til å avtale tid for å se på bilen. Den selges som reparasjonsobjekt. Ustyrsliste: Type Value VIN WBAHB51070BD02494 Type code HB51 Type 520I (EUR) E series E34 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M50 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour BRILLANTROT (308) Upholstery (0269) Prod.date 1990-04-26 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamic stability control S285A LM RAEDER/BMW STYLING BMW light alloy wheel BMW styling S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Slide/tilt sunroof, manually operated S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S653A BMW BAVARIA C REVERSE II Radio Bavaria C Reverse II L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Kan ikke noen kjøpe denne snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Ingen som har lyst på et greit prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Jo, men den er alt for langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Er det mye som må gjøres for en som ikke er så altfor flink med mekking? Årsavgift kommer i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Int i bytte i anlegg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 opeth84: Den bør feilsøkes litt på, siden den har stått i ro leenge. Bremsene må nok gås over, og jeg tror bakdemperene er dårlige. Jeg har ikke kjørt bilen selv, så jeg vet egentlig ikke så mye mer. BmwM46: Send meg mer info på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Ok. Da spørs det om jeg kan få til dette. :/ Virket som en små gøy bil iallefall. Lykke til med salget da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Hva er den lakka med for å få den fargen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Hva er den lakka med for å få den fargen ? aner ikke. Den var sånn når jeg fikk den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hva er den lakka med for å få den fargen ? aner ikke. Den var sånn når jeg fikk den. Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 men da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dkarlsen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 PM ang bilen sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTi Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå